יום שלישי, 14 ביולי 2015

A Glowy Look | מראה זוהר



אהה קיץ! לחות במספרים גבוהים, טמפרטורות שעולות ושמש שלא מפסיקה לחמם ולצבוע אותנו. אבל על החום והלחות אני לא מתלוננת, לא אחרי שהייתי בצפון איטליה במהלך גל חום שתקף את אירופה. השבוע הזה גרם לי להעריך את החום אצלנו, שהיה, ועדיין, פחות נורא. הפוסט שהכנתי עבורכם היום מתבסס על מראה איפור זוהר, מראה שאני מאמצת בימים אלה בגלל החום. יש לי עור מעורב, כך ש"מראה זוהר" אצלי יכול להיות גם אחרי כמה שעות בחוץ בטמפרטורות סבירות. אך הגישה שלי השתנתה, מראה זוהר הוא כל מראה של עור חי, בריא ורענן. ואם הכוונה היא לשים רק קרם ביבי או מייק-אפ קל, אז אני מקבלת את השינוי.

כדי שהעור שלנו יראה בריא, ובעצם לא רק יראה, אלא גם יהיה בריא, יש כמה דברים שבאפשרותנו לעשות. הראשון והחשוב מביניהם הוא לשתות הרבה מים, במיוחד בקיץ, אבל אני מדברת על כל השנה. אני שותה הרבה בדרך כלל, בחורף אני שותה בקלות 2 ליטר מים. בקיץ אני שותה יותר, ולרוב בטמפרטורת החדר. מים בטמפרטורת החדר נספגים טוב יותר ומהר יותר בגוף. השני וחשוב לא פחות הוא לאכול נכון ובריא יותר. להכניס פירות וירקות לתפריט היומי, להפחית בפחמימות מיותרות, להרבות בחלבונים. כבר תקופה ששיניתי את הרגלי התזונה שלי ואני בהחלט מרגישה בהבדל. הדבר השלישי שאנחנו יכולים לעשות הוא בתחום הטיפוח, וזה פילינג עדין לפנים, כפעמיים בשבוע. הפילינג מסיר תאי עור מתים ומחדש את העור, עוזר בהמרצת הדם באיזור ומעניק תחושה נקייה ורעננה.



אסנס (essence), מותג הדראגסטור הפונה לקהל יעד צעיר, יוצא כל כמה חודשים במוצרים במהדורה מוגבלת. לקראת הקיץ נחתה במדפים סדרת pureskin, שמטרתה להיפטר מכתמים ונקודות שחורות, ולמנוע אותם בהמשך. כל מוצרי הסדרה מציעים פעולות מהירות לטיפול בעור, ניקוי וטיפוח.
הפילינג שברשותי Anti-Spot Micro Peeling הוא ג'ל עדין המכיל כדורי פילינג עדינים. הג'ל מנקה את העור ומעניק לו מראה מאט ונעים לאחר השטיפה. הניחוח הוא רענן ונקי, של סבון עדין. ג'ל הפילינג מיועד לטיפול בכתמים ונקודות שחורות. הוא מכיל 100 מ"ל ומחירו 15 שקלים. הפורמולה של הג'ל עדינה, ועוזרת לי להכין את העור לשלב ההגנה והאיפור.
עוד בסדרה: ג'ל רחצה לפנים, מי פנים, סרום, קרם ג'ל, קרם לחות, תמיסה לייבוש פצעונים וג'ל נגד כתמים. הופתעתי לטובה מהמבחר הנמצא, ושילוב של כמה מוצרים יחד מאותה סידרה יכול לחולל פלאים בעור צעיר. 

מוצר חדש ומעניין הגיע למדפים בארצנו, והוא חדש חדש מבית לנקום - Miracle Cushion Foundation. מייקאפ כרית הפלא. מוצרים המגיעים בכרית תמיד עניינו אותי, "צורת הגשה" שניתן למצוא לרוב במוצרים קוריאניים (כמו קרם ביבי בכרית שסתיו כתבה עליו), אך מעולם לא התנסיתי בעצמי. לנקום החליטו לקחת את טיפוח העור באמצעות איפור צעד אחד קדימה והוציאו את המוצר היפהפה הזה, שלא רק יפה אלא גם אפקטיבי.

האריזה מאוד חדשנית ויוקרתית, חצי ממנה  פלסטיק לבן וחצי עליון פלסטיק כסוף מבריק מאוד המתקבל כמראה. כשפותחים את הקופסה העגולה והיפה הזאת, מגלים מראה עגולה וגדולה בחלק העליון וכרית הנחה לה על משטח. לא חשבתי שאני אתחבר לכרית, כי בואו נודה בעובדות, מברשות נוחות וסטריליות יותר. מה שהוביל אותי לשאלה - איך ניתן למרוח זאת בצורה האפקטיבית ביותר? החברה ממליצה עם הכרית או האצבעות, אז נתתי לכרית צ'אנס. ובהחלט לא מאכזב. הכרית רכה ונעימה, אוורירית וקלה לשימוש. לאחר כמה שימושים אני יכולה לספר לכם שהיא לא מתנקה בקלות. לאחר שפותחים את המכסה עליו הכרית נחה מתגלה לעינינו המוצר עצמו, המגיע בתוך כרית מיוחדת, שנראית מעט כמו ספוג. החומר נח בתוך ה"ספוג" ולחיצה קלה עם הכרית או עם האצבע מוציאה מספיק חומר שניתן להתחיל לעבוד איתו. לחציה ומריחה, זו השיטה. 

אהבתי את החדשנות שבמוצר, לא רק כרית מגניבה ומעניינת, אלא גם ניתן לקנות מילוי ולא צריך לקנות את כל המארז כל פעם מחדש. אני גוון מספר 01, ומריחה של החומר על הפנים באמצעות הכרית מעניקה לעור שלי מראה אחיד וקורן. אני מצליחה לבנות את הכיסוי לבינוני-קל, אך לא מעבר לזה. המייקאפ מכיל מקדם הגנה SPF23, נקודה חשובה שאני מחפשת במוצרים בסגנון הזה. המייקאפ גם מעניק לחות לעור לארבע שעות בממוצע. ניתן לחדש בקלות (אם לא מפדרים) ומקבלים שוב את אותו מראה רענן שיצרנו בבוקר. תחליף ראוי לקרם הביבי המוכר, שכן זהו מייקאפ מאוד קליל עם כיסוי קל, שגם מעניק לחות וגם מעניק אחידות לעור, בתוספת מקדם הגנה. מחירו 235 ש"ח ל-14 גרם, מחיר המילוי 190 ש"ח.

כמו שבוודאי הבנתם, אם אני גוון 01 במייקאפ, כנראה שאני די בהירה. בקיץ זו התקופה היחידה שאני נהנית להשתמש בברונזר למטרה שהיא לא רק חיטוב עצמות הלחיים. איל מקיאג' הוציאו קולקציית ברונזרים ושימרים מינרליים במיוחד לעונת הקיץ הלוהטת. כל המוצרים בקולקציה עשירים בפיגמנט, במרקם נעים וקטיפתי. הברונזר העונה לשם Waka Waka הפחיד אותי במבט ראשוני מאחר וחשבתי שהוא יתקבל כתום מאוד על העור שלי. אוי כמה שהתבדיתי. 

הברונזר Waka Waka הוא גוון חום חם, בינוני, בגימור מאט, ללא שימרים גרוסים בתוכו. ברונזר מושלם להצללות ולחיטוב עצמות הלחיים והפנים. אני מניחה את הברונזר עם מברשת קונטור של ריל טכניקס, אוספת מעט חומר וטופחת להורדת עודפים. בתנועות סיבוביות בשקע הלחי, מקו האוזן כלפי מטה, אני מטשטשת את החומר על העור. ההנחה קלה ונוחה והטשטוש מתבצע בקלות וללא מאמץ. אם אני רוצה עוד פיגמנט אני חוזרת על הפעולה מחדש. האריזה שלו מגניבה, אם כי מעט מגושמת ופחות נוחה לאחסון. מחירו: 209 ש"ח.

היילייטר. שבויה שלו מאז שהכרתי את המרי-לו המהולל של דה באלם. מאז גיליתי עוד ועוד חברות שמספקות את בקשתי מהיילייטר - לא נוצץ מידי, שימרים גרוסים דק ועדין, תוצאה טבעית על העור. יצא לי להיתקל במספר שימרים (היילייטרים) של חברות שונות, שהיו מנצנצים מידי לטעמי, ומתמזגים פחות טוב עם העור שלי. כבעלת עור מעורב, התוצאה הטבעית על העור היא החשובה לי ביותר. הרי אני לא רוצה לצאת מהבית כשפניי טבולות בשימר, ולשוות לעורי מראה של אחרי ריצת מרתון (מינוס האדמומיות). ההיילייטר החדש מבית איל מקיאג' עונה לשם Halo, והוא אחד היפים שראיתי.

כשפותחים את המוצר מגלים כיפה בגוון ורוד-בז' עדין, עם הברקה עדינה שמהפנטת ושואבת אותך פנימה. הגוון המיוחד שלו הופך אותו למתאים לבעלות עור עם תת גוון ורוד או עם תת גוון צהוב (אנוכי), אם כי בצילומים לא הצלחתי לתפוס את הגוון המיוחד שלו. הוא פיגמנטי מאוד, והרבה חומר עובר למברשת. אני מניחה אותו עם setting brush של ריל טכניקס, היא מתאימה לי ביותר למטרה זו. גם כאן, אני טופחת על המברשת להיפטר משאריות עודפות של חומר, ומניחה בעדינות וברפרוף מעל עצמות הלחיים (מעל הסומק). מי שאוהבת, יכולה להניח מעט גם על גשר האף ומעל השפתיים (מעל cupid's bow). התוצאה המתקבלת היא כל כך טבעית, המשווה לעור מראה בריא יותר, חי וקורן. מחירו: 209 ש"ח.


בקרוב יעלה סירטון הדרכה לערוץ היוטיוב שלי עם המוצרים המוצגים בפוסט זה. אם אתם עוד לא רשומים לערוץ, זה הזמן.
בינתיים הכנתי סירטון קצר על אופן הנחת המייקאפ, קצר = פחות מ-2 דקות.



אגב, המשקפיים המככבים בתמונות, הם של מארק ג'ייקובס, מצאתי אותם באירוקה במחיר מבצע של 50% פחות וכמובן שישר אספתי אותם לחיקי. מישהו דיבר על impulse buying?

מכירים את המוצרים? יצא לכם להתנסות בהם?
אשמח לקרוא את תגובתכם.

אשמח גם לראותכם בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר ובפינטרסט.

*המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה.

18 תגובות:

  1. אין לי מה לומר, איל מקיאז' שיחקו אותה בענק עם הקולקציה הזו. את ג'ורג'ס את!

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי שיחקו אותה!
      אוו אני מסמיקה פה ^.^

      מחק
  2. היי,
    אני קוראת בבלוג שלך כבר כמה זמן ומאד נהנית מהתכנים ומהתמונות המושקעות.
    חייבת לומר שמראה האיפור הטבעי הזה ממש מחמיא לך ומדגיש את היופי והייחודיות בפנים שלך! בעיניי לפחות זו המטרה של איפור :) כמובן שגם כיף לשחק ולהתנסות במראות שונים, אבל אין כמו למצוא את השילוב שעובד לך ומבדיל אותך מאחרות!
    בקיצור - את מהממת בתמונה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי! נעים להכיר :)
      אני באמת הולכת לרוב עם מראה איפור טבעי, ופחות צבעוני ומודגש, כי כמו שאמרת, אין כמו למצוא את השילוב שעובד עבורך.

      מחק
  3. אהבתי את התוצאה הסופית ואת הגימור העדין. השפתון מאוד מחמיא ל (ולחולצה.. ;-) )

    השבמחק
    תשובות
    1. זה בכוונה ;) סתם סתם..
      תודה! בהחלט גימור עדין.

      מחק
  4. פוסט מקסים יפתי! המוצרים נראים מעולה עליך!

    השבמחק
  5. יופי של פוסט וצילומים נהדרים! אהבתי את המראה הסופי והמשקפיים שווים ביותר! :) שמעתי כבר דברים טובים על ההייליטר של איל מקיאג'. מסקרן.

    השבמחק
    תשובות
    1. קדימה, לנסות ;)
      תודה יקירתי, לשמוע זאת ממך - אין מחמאה גדולה יותר :*

      מחק
  6. כל כך מסכימה עם מה שכתבת, ההילייטר באמת מהפנט וכל מה שכתבת על המייקאפ פשוט נכון, אוהבת מאוד את חוות הדעת שלך! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה כיף לי לשמוע!
      וכשיש מוצרים מצויינים שלא ניתן להתעלם מהם, הם מקבלים אצלי את מירב תשומת הלב :)

      מחק
  7. פוסט כיפי יקירתי! המראה הסופי מאוד זוהר וקיצי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בובה! אני אוהבת מראות קלילים כאלו :)

      מחק
  8. כל כך מחמיא לך! את נראית קורנת ורעננה :)

    השבמחק
  9. גם אני גוון 01 במייקאפ של לנקום! :)
    לצערי הוא לא התאים בכלל לעור השומני שלי... :(

    והסדרה זאת של אסנס ממש מוצלחת, לפחות ברובה. יש שם כמה מוצרים שנכנסו אצלי לקטגוריית holy grail, כמו הטיפולים הנקודתיים נגד חצ'קונים ושאר "אוצרות"! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כן לעור שומני הוא בעייתי, לעור מעורב הוא נסבל.. עם פודרה ;)
      חחח אוצרות! תיאור מדוייק! :)

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם