יום ראשון, 5 ביולי 2015

June Favourites | מועדפי יוני 2015

חודש יוני הוא אחד החודשים הפחות אהובים עליי בשנה, אך באופן מפתיע הוא עבר לי כל כך מהר שבקושי הספקתי למצמץ והוא כבר נגמר.
מה לא היה לי בחודש הזה, טיסה לחו"ל עם בעלי וחברים, הייתי חולה, סיימתי לפחות ארבעה ספרים, צילמתי הרבה, ובעיקר נהניתי בחברת החברים והמשפחה. בחודש זה היו לי גם כמה מועדפים בולטים, שידי הושטה אליהם כל בוקר מבלי לחשוב פעמיים.

לא זנחתי את בושם הדגל שלי - דיור אדיקט (Dior Addict), אך בהחלט התווסף שחקן חדש וריחני למגרש. הבושם אייקון פרל (Icon Pearl) של ג'ייד, בעיצוב משגע של ורוד חיוור עם מיקרו-שימרים זהובים, ופקק שקוף בצורת ריבוע, מגיע בניחוח טלק רענן ונקי. אני מאוד אוהבת את ניחוח הטלק במוצרי טיפוח וקוסמטיקה, האסוציאציה היא מיד "נקי". ה-בושם בשבילי לקיץ, שכן בקיץ בשמים כבדים נוטים להרגיש מאומצים ומשתדלים מידי. אייקון פרל נותן מיידית הרגשה של אחרי מקלחת, שנשארת לאורך כל היום.

בימי הקיץ החמים, וגם בטיול שלנו לצפון איטליה, אני מעדיפה להשתמש בכמה שפחות שכבות איפור, ואם הכוונה היא להשתמש רק בקרם לחוץ עם גוון, אז שיהיה. לאחרונה גיליתי ע"י חברתי הטובה אפרת, את קרם הביבי (BB Cream) של פופה, שמגיע באריזת שפופרת ורודה וחמודה, החומר לא דליל מידי, והגוון הבהיר מתאים לי בצורה מושלמת, מבלי להיות ורוד מידי או כתום מידי. הקרם מעניק אחידות לעור באופן מידי, מכין אותו למייקאפ (אם חפצה נפשכן), נותן מראה מאט עם כיסוי קליל ועדין הניתן מעט לבניה. יש לו ניחוח עדין של תכשיר קוסמטי רענן, מזכיר לי מאוד ניחוח של קרם הגנה עדין. הוא מכיל מקדם הגנה SPF20 והוא ללא שומן.

אם בכל זאת מתחשק לי כיסוי מעט יותר גבוה אני מניחה מעל קרם הביבי, או במקום, את מייק-אפ המוס הזה של אסנס (essence). המרקם הכה קליל ואוורירי שלו גורם לי הנאה בשימוש, ואני מרגישה שהחומר לא מתקבע בכבדות על העור. מעניק כיסוי בינוני הניתן לבניה, ומתקבע בגימור מאט-משי שאני אישית מאוד אוהבת. העמידות שלו עליי בטמפרטורות החודש היא כשש שעות. עמידות יפה מאוד למוצר פארם המיועד לקהל יעד צעיר.

אם אני מעוניינת שהצלליות ישארו עליי מעט יותר משלוש שעות במהלך יום העבודה, אני משתמשת בפריימר לעיניים. הפריימר של אורבן דקיי (Urban Decay) מצויין למטרה זו, והוא אחד הפריימרים האהובים עליי. את הדוגמית שבתמונה קיבלתי בזמנו כשרכשתי את פלטת הנייקד שלי. לא השתמשתי בו הרבה מאחר ואחותי קנתה לי באותו זמן את הפריימר לעיניים של דה באלם. אך הגיע הזמן לגוון, וגם המוצר קטן וכיפי כך שזה אפילו לא מעכב אותי בשגרת הבוקר שלי. כשאני משתמשת בפריימר הזה, הצלליות מחזיקות עד שאני מגיעה הביתה ומסירה את האיפור, כ-10 שעות עמידות. לא בדקתי מעבר לכך.

מוצר נוסף לעיניים שהתחבב עליי במיוחד החודש, הוא צללית עמידה בסטיק של חברת "קיקו" (Kiko) האיטלקית. את המוצר הזה רכשתי במהלך הטיול, באחת מחנויות הרשת, ולצערי רכשתי רק שני גוונים, וחבל שלא התעכבתי ורכשתי עוד כמה. הגוונים כל כך חיים גם ללא פריימר ושורדים את כל יום העבודה שלי ללא כל מאמץ וסימני חולשה או עייפות (בקפל). בדיוק המוצר אותו אני צריכה בשגרת האיפור שלי בקיץ. שני הגוונים שרכשתי מתבססים על הברונזה, כי התחשק לי משהו נייטרלי עם טיפה שובבות.


אחרון חביב במועדפים החודש, הוא השפתון החדש של קליניק העונה לשם קולור פופ (Color Pop), והגוון שלי הוא 09 Sweet Pop. גוון ורוד לא בוהק מידי, לא בהיר מידי, לא צעקני מידי, בדיוק הורוד שאני אוהבת לשפתיים שלי. כתבתי עליו כאן, בשילוב עם חוויית הרכישה שלי באתר המקוון שלהם. היה הרבה באז ברשת סביב המוצר הזה, ואני אישית מצדיקה את ההייפ. השפתון מצויין לדעתי, הגוון בול לטעמי, המרקם שלו לחותי וכיפי, נמרח בקלות ומחזיק עליי מעמד כשלוש שעות אם אני רק מנשנשת ושותה קפה. מה שהכי אהבתי בו, שהוא לא מייבש לי את השפתיים וזה פלוס רציני מבחינתי, מאחר ואני סובלת מאוד משפתיים יבשות, בכל תקופה בשנה.



לסיום, הגנבתי תמונה של ברק ושלי, יחד עם החברים שלנו, אפרת וניר, מהטיול שלנו לצפון איטליה. התמונה צולמה בהר באלדו, שם יש תצפית מדהימה על אגם גארדה ועל הרי הדולומיטים. הגוונים של הירוק על רקע הכחול של השמיים והלבן של השלג בפסגות הגבוהות, יוצרות ניגוד מעניין ומרכיבות את תמונת הנוף המושלמת.

מה אתם חושבים על המוצרים בפוסט? מכירים אותם? האם חלקם מועדפים גם עליכם?
טיילתם בצפון איטליה בתקופה הזאת של השנה? מה היה מזג האוויר אצלכם?
אצלנו היה מהביל, חם ולח יותר מהארץ באותו שבוע (תחילת יוני).
אשמח לקרוא את תגובתכם!

אשמח גם לראותכם בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר ובפינטרסט.

11 תגובות:

  1. איזה כיף נראה שהיה לך חודש פורה סהכ ומקנאה על איטליה!
    מכורה לפריימר של אורבן, תרכשי לך כשיגמר את הגודל הרגיל בשפופרת החדשה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי, אכן היה חודש מהנה! :)
      ראיתי אותו בספורה איטליה והתלבטתי, אני חייבת לציין שהשפופרת נראית גדולה באופן מפתיע!

      מחק
  2. וואו, חודש מלא כל טוב! חייבת להודות שהצלחת לגרום לי, לראשונה בחיי, להסתקרן מבושם ישראלי... ייבדק בהקדם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! אכן חודש טוב :)
      גם אני לפני כן לא התעניינתי בבשמים ישראלים, ועוד של ג'ייד, אבל הבושם הזה תפס לי חזק את האף.

      מחק
  3. אין על הסטיקים של קיקו, יש לי שלושה והם ככ מדהימים! אני מחכה לירח דבש באיטליה רק בשביל לקנות עוד מהם ^_^

    השבמחק
    תשובות
    1. מדהים זה אנדר-אסטימייטד בשבילם!! :)
      ירח דבש באיטליה - מיי פייבוריט.. שלי היה ברומא ;) בחירה מצויינת יקירה

      מחק
  4. יש לי מלא סטיקים של קיקו והם נפלאים! עשיתי עבודת מחקר בטרם הגעתי לחנות וידעתי שאני אעוף עליהם. מעולים!
    שמחה שהיה לך חודש מוצלח! נשיקות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חבל שלא התעמקתי יותר בגוונים :( קצת התבאסתי האמת שהרוב היו שימריים מידי עבורי, וחשבתי שזה לא פרקטי..
      נו באמת..

      מחק
  5. בחירות מעולות! שותפה לביבי ולשפתון ולאחרונה התחדשתי בסטיקים של קיקו...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי! כבר מזמן גילינו שטעמנו דומה ;)

      מחק
  6. מתי עשיתם את הטיול לאגם גארדה?
    אני לפני מספר שנים עשיתי אתר על הטיול שלי לצפון איטליה ולאיזור אגם גארדה - http://north-italy.co.il/%D7%90%D7%92%D7%9D-%D7%92%D7%90%D7%A8%D7%93%D7%94
    האם ביקרתם בו לפני הטיול. האם הוא עזר לכם לבנות את המסלול
    אשמח לתגובה
    אלכס

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם