יום חמישי, 30 ביולי 2015

Life is Color Riche | החיים עשירים בצבע

אם יש מוצר איפור שאהבתי גדלה אליו בשנים האחרונות, הוא שפתון. שפתון בגוון הנכון יכול לשדרג כל הופעה וכל מראה. שפתון הוא תוספת צבעונית ללוק האיפור שלנו. שפתון מבחינתי משדר הרגשה, מצב רוח, אווירה, ולאו דווקא הופך כהה כשמתקרר או הופך בהיר כשנהיה חם.
לוריאל פריז חוגגים 30 שנה לשפתון האייקוני שלהם "קולור ריש" (Color Riche) ומשיקים 30 גוונים חדשים! מספר די גבוה של גוונים, יאיי! מדובר לא רק בגוונים חדשים, אלא גם בפורמולות חדשות, כמו למשל שפתוני מאט. ברשותי שלושה גוונים של השפתון וכעת הצטרפו אליו עוד שני גוונים מההשקה החדשה. אני חייבת לציין לטובה את המרקם של השפתונים - לחותי ורך, נוח למריחה ומרגיש כמו חמאה וגם, אינו מייבש.

השפתון הראשון שאציג לכם הוא שפתון במרקם מאט, מס' 330 העונה לשם cocorico. בפועל הגימור הוא סמי-מאט, אך השפתון אינו יבש כמו שפתוני מאט אחרים שאני מכירה (פלוס רציני מבחינתי, שכן השפתיים שלי נוטות להיסדק בקלות). הגוון האדום הוא חי וחם. שפתון מאט שנמרח בקלות על השפתיים? יס פליז!

עמידות השפתון היא ממוצעת, כ 3-4 שעות אם נותנים לו להתקבע, ושורד קפה (כבר לא מנשנשת בבוקר אז אין לי אינדיקציה). גם אחרי שהשפתון דוהה, נוצרת הכתמה יפהפייה על השפתיים.

לוריאל פריז החליטו שכנראה יהיה מעניין להכניס גליטרים גרסים גס לחלק מהשפתונים שלה. אני חושבת שהמטרה לתת אפקט נוצץ וזוהר. השפתון החדש, גוון מספר 135 העונה לשם Dahlia insolent הוא גוון פטל סגלגל, עם אפקט מבריק על השפתיים. הוא מצטרף לסגנון של שפתון נוסף שיש ברשותי, גם עם נצנצים גסים, מספר 286 העונה לשם Burning Rose. ההבדל בין השניים חוץ מהגוון הוא, שבשפתון הקיים אצלי כבר על המדבקה ניתן להבחין כי הוא מנצנץ (המדבקה זוהרת עם הולגרמה צבעונית). גוון 286 הוא גוון פטל חום מאוד מחמיא בערבי החורף.


אהבתי את ההרגשה של גוון מספר 135 על השפתיים שלי, שכן פחדתי מהנצנצים, אך הם כלל לא מורגשים על השפתיים אלא רק נותנים ברק מגניב. בדהיית השפתון הזה, ההכתמה הרבה יותר מורגשת והיא ורודה-סגלגלה. עמידות השפתון היא כ-3 שעות כולל קפה. 
לנוחיותכם צירפתי תמונות סוואטצ'ים באור יום ובפלאש על מנת שתראו עד כמה השפתונים לחותיים וזוהרים.


סוואטצ'ים באור יום, ללא פלאש. מימין לשמאל: 330, 135, 286, 375, 373.


סוואטצ'ים עם פלאש ישיר. מימין לשמאל: 330, 135, 286, 375, 373.

30 גוונים חדשים הם לא ההשקה היחידה של לוריאל פריז, אלא גם אפליקציית makeup genius. אפליקציה בה תוכלו לחוות מראות איפור שונים על פניכן ולבדוק גוונים של מוצרי איפור שונים (כמו שפתון או צלליות). את התמונות תוכלו לשמור או לשתף, ונראה כאילו התאפרתן כך. ממש לא צריך איפור. כיף לשחק באפליקציה ולגלות איך יראו עלינו מראות איפור שונים, וכאלה שמעולם לא חשבנו לנסות.
לנוחיותכן אני מצרפת קישורים להורדת האפליקציה:
להורדה ממכשירי אייפון.
להורדה ממכשירי סמסונג, נקסוס, HTC.
דוגמא קטנה של התוצאה שלי ממשחק עם האפליקציה:


מצטערת שהאיכות לא גבוהה, והתמונה גם די חשוכה, אך זה כל מה שהצלחתי להוציא מהנייד הבעייתי שלי בשעות אחר הצהריים.
מה אתן אומרות? ניסיתן את האפליקציה?
התנסיתן בשפתוני לוריאל קולור ריש?
תשתפו אותי בתגובות!

אשמח גם לראותכם בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר ובפינטרסט.


10 תגובות:

  1. אני מלאת קנאה שאהבת את האודם הנצנצי למרות הנצנצים! :)
    שני הגוונים נראים פשוט נהדר עלייך, ואני לגמרי מסכימה עם זה שהם שינו את המרקם לטובה! :)
    יום מקסים! 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. את האמת, זה כי לא מרגישים את הנצנצים על השפתיים, אחרת הוא באמת היה ברשימה השחורה שלי :)
      תודה יקירתי!

      מחק
  2. איזה חיוך יפה יש לך בת חני P: אשמח אם תוכלי לומר לי מה השמות גם של האודמים ולא רק את המספרים!? טנקיו!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק! :*
      330-cocorico
      135-dahlia insolent
      286-burning rose
      375-deep raspberry
      373-magnetic coral
      בבקשה! :)

      מחק
  3. אוי יש כל כך הרבה צבעים שזפיים שהם אהבת חיי!
    אדע לשים עין, תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. הרבה שזיף והרבה פטל :) ה"גו-טו" שלי בחורף.

      מחק
  4. תמונת האפליקציה משהו!! רק אצלי איפור העיניים יוצא בלחיים??

    השבמחק
  5. הגוונים משגעים עלליך, במיוחד 330!
    אני פחות התחברתי לאיפור של האפליקציה עלייך ומעדיפה את איך שאת מתאפרת

    השבמחק
  6. גוון 135 פשוט מהמם, ממש אהבתי אותו :)
    יש ללוריאל קטע עם גליטרים קטנים בסדרה הזו, היו לי שני שפתונים שהכילו גליטרים קטנים שבפועל לא ממש באים לידי ביטוי על השפתיים [וטוב שכך] :)

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם