יום שלישי, 11 באוגוסט 2015

BB vs. CC | ביבי נגד סיסי

הכותרת של הפוסט משעשעת, אך לא, זהו לא פוסט פוליטי, אם כי בקיץ שעבר הנושא שיעשע אותי. הקיץ הזה המלחמה היא בין שני קרמים מטפחים, שלכל אחד יש את היתרונות שלנו. אנחנו בישראל, החום של יולי אוגוסט נהיה בלתי נסבל ללא מזגן על מינימום 24 מעלות. מזג האוויר הלוהט משפיע על החלטותינו האם לצאת מהבית ולאן, במידה ואין חובה בכך. בקיץ יש לי מוטו, אם אני לא חייבת לצאת, אני לא יוצאת. ואם אני יוצאת מהבית, אז אני לובשת שורט, גופייה וכפכפי הוויאנאס. כמובן שגם מבחינת איפור אין מה לטרוח ולהשקיע. הרי במילא אחרי כמה דקות בחום המהביל, האיפור יתעוות או יכביד עליי.
במיוחד לקיץ, אני אערוך השוואה בין שני מוצרים קלילים שמאוד כיף להשתמש בהם במזג האוויר הזה.
מדובר על קרם ביבי(BB Cream) וקרם סיסי(CC Cream).


קרם ביבי הוא מוצר שאני מאוד אוהבת. ניסיתי של חברות שונות כמו, גרנייה, קרליין ופופה. תמיד מצאתי איזה פגם במוצר - אין מספיק גוונים, הכיסוי בעייתי, הגימור בעייתי, כתום מידי,  גורם לי לגירוי בצד הימני של השפה. כשקיבלתי להתנסות את המוצר החדש של לוריאל מסדרת סקין פרפקשן (Skin Perfection) התחלתי ללא ציפיות. היתרון בקרם ביבי הוא מקדם ההגנה, לחות וגוון והכל בחבילה אחת המגיעה בשפופרת לחיצה בדרך כלל. בעוד קרם הביבי של פופה התאים לעורי המעורב, הביבי של לוריאל לא מתקבע במהירות על העור המעורב שלי. הכיסוי קליל ביותר וניתן לבנות אותו מעט עם שכבה שנייה. הגוון הבהיר התאים לגוון עורי. הקרם מצויין כפריימר, אך הוא לא כיווץ את הנקבוביות באופן משמעותי. בעיה נוספת שהתגלתה לי לאחר כשבוע שימוש היא האלרגיה הקלה שפיתחתי בצד הימני של השפה. בעיה שנוצרה גם בשימוש עם קרם הביבי של גרנייה. כמובן שהפסקתי את השימוש, מאחר ואני אלרגית לאחד מרכיביו. בנות אחרות שהתנסו לא נתקלו בבעיה דומה.


קרם סיסי הוא מוצר שכבר זמן רב אני מעוניינת להתנסות בו וסוף סוף אני יכולה. מאותה סידרה של לוריאל סקין פרפקשן קיבלתי להתנסות גם את קרם הסיסי שלהם. שלא כמו שחשבתי, מדובר בקרם לחות המשנה את צבעו רק במגע עם העור. הצבע הבסיסי של החומר היוצא מהשפופרת הוא לבן ולאחר חימומו על העור הגוון משתנה וע"י כך הקרם עוזר באיחוד גוון העור. אהבתי את החדשנות הזו, שכן הוא מרגיש על העור כמו קרם לחות לכל דבר, עם אפקט מתקן ומאיר. לעור המעורב שלי הקרם היה בעייתי מבחינת ספיגה. הקרם השאיר שכבה מבריקה על העור, שחייבה אותי בפידור של כל הפנים. לכן אהבתי להניח את הקרם כפריימר לפני מייקאפ בעל כיסוי גבוה יותר. הקרם באמת מאיר את הפנים ונותן אחידות.


אהבתי שהמרקם של שני המוצרים סמיך יחסית ולא נוזלי ומיימי. ההנחה שלו על העור נוחה והוא לא משאיר הרגשה דביקה.



לסיכום, לשני המוצרים יש את היתרונות והחסרונות שלהם, ולכן כל אחת בוחרת מה שמתאים ביותר עבורה, ומה שעונה על הצרכים שלה. שמעתי הרבה תגובות מאוכזבות משנה המוצרים האלו, וגם אני ציפיתי ליותר, שכן קרם הלחות בסדרה מצויין עבורי.


מה חשבתן על המוצרים האלו של לוריאל מסדרת סקין פרפקשן?
ובכללי, מה דעתכם על קרם ביבי וקרם סיסי?
איזה מביניהם אתן מעדיפות?


אשמח גם לראותכם בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר ובפינטרסט.

9 תגובות:

  1. איזה באסוש האלרגיה בובה!! דווקא הBB ממש אהוב עליי, יותר מהCC במקרה שלי, נורא אהבתי את הקולזאפ על הטיפות של החומר ^_^

    השבמחק
    תשובות
    1. לולא האלרגיה, הביבי בהחלט היה האהוב עליי ;)

      מחק
  2. סקירה עניינית ומתומצתת! לדעתי ה-BB במקרה הזה מוצלח יותר

    השבמחק
  3. אני מתחברת יותר ל-BB.
    איזו באסה עם האלרגיה שצצה אצלך:\

    השבמחק
  4. וואי אני התאהבתי ב-BB, איזה הזויה האלרגיה הזו ליד השפה :O מקווה שאת מרגישה טוב יותר!

    השבמחק
    תשובות
    1. מסתבר, אגב, שאני לא היחידה.. שמעתי על עוד בנות שקיבלו אלרגיה כזאת ממוצרים שונים..

      מחק
  5. בפעם המיליון בערך.. תרגישי טוב מותק!!

    השבמחק
  6. אוי! :( איזו באסה לשמוע על הרגישות! :(
    ממש אהבתי את הקלוזאפ על הביבי/סיסי, אחלה תמונה :)

    השבמחק
  7. אין על הביבי של קרליין בעולם!!
    סיסי זו סתם שטות שהמציאו לעשות יותר כסף בעיני. חוץ מהברקה לא יפה לפנים לא נותן כלום.

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם