יום חמישי, 27 באוגוסט 2015

il Makiage XO Lipsticks | שפתון לכל מצב רוח

טוב, קודם כל אני אפתח בדברים אלו, אני מצטערת שנעלמתי לכל כך הרבה זמן. היו לי הרבה עיניינים אישיים ובריאותיים שלא נתנו לי את הזמן והאנרגיות להתפנות ולפרסם פוסטים באופן שוטף, או סירטונים בערוץ היוטיוב שלי. לא שכחתי אתכן ויש לי כמות פוסטים שמחכים לפירסום, מקווה שבקרוב כולם יראו אור.

בפוסט הזה אני רוצה לחלוק איתכן מוצר שמאוד התלהבתי כשקיבלתי אותו. מדובר בשפתונים החדשים של איל מקיאג' מסדרת XO. מודה שבעבר לא אהבתי את מוצרי החברה, ולא את היחס בסניפים, אך מאז השתנו הבעלים ועשו איזה מהפך בתפיסה, וכך יוצא שהלקוחות מקבלים מוצרים חדשניים וחדישים וכך מדביקים את הקצב עם שאר עולם האיפור העשיר והצבעוני. לליין השפתונים של החברה מצטרפים עוד 30 גוונים חדשים במרקם מאט וסמי-מאט. כך בעצם קשת הגוונים מתרחבת ולנו יש יותר מבחר להינות ממנו. השפתונים לא מיועדים להיות עמידים ליום שלם, אך מניסיוני השפתונים מחזיקים מעמד יפה, ושורדים גם נישנוש ושתייה, וכשיורדים הם משאירים סטיין יפהפה על השפתיים. נקודה חשובה מבחינתי, מאחר ומדובר במרקם מאט, שהוא מעט יבש, השפתיים נוטות להתייבש יותר בשימוש עם השפתונים האלו וכדאי להשתמש במרכך שפתיים לפני המריחה כדי לקבל תוצאות יפות.

חילקתי את הגוונים לשלוש קבוצות על מנת להקל על הסקירה, ואתחיל דווקא בגווני הניוד שהרשימו אותי לטובה.
Ladi Di הוא גוון ניוד נייטרלי, אך כזה שאינו מוחק את השפתיים. הולך מצויין עם מראה מעושן, או לחילופין עם מראה צבעוני בעיניים, או לבוש צבעוני במיוחד. אני אוהבת גוון נייטרלי שלא "מוחק" מאחר והוא לביש יותר, ובדרך כלל גם מתאים ליותר אירועים.
Ginger הוא גוון ניוד עם בסיס כתמתם המשתלב יפה עם כל לבוש וכל הופעה. גוון שמאוד מזכיר לי את השפתון הקבוע של קייט מידלטון. גוון שהשתמשתי בו יותר מהשאר בגלל שהוא כל כך לביש ויומיומי.


Miami Beach הוא גוון כתום, שאגב מאוד מזכיר את וגאס וולט של מאק, כתום יפהפה שצועק "תשומת לב". אם את אוהבת גווני כתום, במיוחד על השפתיים, אז זה גוון מושלם. לדעתי הוא המקביל לאדום, למי שאוהבת. הוא לא כהה מידיי אבל הוא כן קצת זוהר, או לפחות נותן תחושה כזאת.
Aloha הוא גוון קורלי מו-שלם! זה השפתון הראשון שניסיתי והתאהבתי בו במיידית! הוא יכול להתאים גם ליומיום, גם ליציאה בערב, וגם לאירוע. אני אוהבת מאוד להניח אותו כשבעיניים אני מאופרת בגוונים חומים נייטרלים (כמו עם פלטת הנייקד בייסיקס שלי).

הקטגוריה האחרונה היא הורודים. אוי כמה שאני אוהבת ורודים על השפתיים (ועל הציפורניים, אבל זה כבר סיפור אהבה אחר).
What Ever הוא ורוד קר "זרחני" מעט שמאוד מתאים לנו בקיץ. עם השיזוף, הגופיות וההאוויאנאס, הוא בדיוק החלק החסר בפאזל. אני לא אומרת את זה בציניות. אני מאוד אוהבת גוון כזה לשפתיים בקיץ, זה נותן לי הרגשה חיה ועירנית.
Yummy הוא ורוד פוקסיה זועק שאי אפשר להתעלם ממנו. קצת מזכיר לי את "קנדי יאם יאם" של מאק, אך אין אותו ברשותי כך שייתכן ויש שוני קל בגוונים. כששמתי אותו באחד הבקרים ויצאתי לסידורים, הוא נשאר עד הצהריים ולא זז לי מהשפתיים! בהחלט ה"אדום" החדש שלי.
Boo Boo הוא גוון סגלגל, גוון ברי, שמזכיר לי רק בטיפה את ה"רבל" של מאק. המרקם כמובן שונה, והרבל ורוד מעט יותר. אני אוהבת שהוא מתאים מאוד לסתיו, ובכלל גוון חורפי שכזה. בדרך כלל אני לא טיפוס של שפתונים כהים, אבל זה בהחלט גוון יפהפה לעונה הקרה.


לא חשבתן לרגע שאסיים את הפוסט הצבעוני הזה בלי סוואטצ'ים, נכון? אז סוואטצ'ים על השפתיים לא הצלחתי לצלם, אבל סוואטצ' על גוון עורי של כל אחד מהגוונים - יש גם יש. 
איזה גוון הכי מפתה אתכן?
אני שוקלת לצלם סידרת סירטונים על 7 מראות איפור שונים, בהם יככב כל פעם גוון אחר מהשפתונים הכיפיים האלה. 
מה אתן אומרות?

אשמח גם לראותכם בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר ובפינטרסט.




11 תגובות:

  1. דבר ראשון אני מקווה שאת מרגישה יותר טוב אהובה!! ודבר שני, הצילום שלך מדהים!!!!! יואוו זה פשוט מרהיב!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי! פעמיים :)
      אני מרגישה מעט יותר טוב.. לא לגמרי ומקווה שבקרוב ארגיש יותר טוב. אני באמת מקווה לחזור להעלות פוסטים וסירטונים באופן שוטף :)

      מחק
  2. מקווה שהחלמת ואת מרגישה טובה, כל כך מזדהה עם עניין הסווטשים על השפתיים, איכשהו עם התאורה הגרועה בבית שלי כל הצבעים הופכים להיות אחד :\
    וכן אני רוצה סרטונים כשכל פעם תשתמשי באחד אחר! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בובית.אני באמת מרגישה טוב יותר אבל לא לגמרי במיטבי.
      בעיה שכל הצבעים מתערבבים ;)
      אני מתחילה לעבוד עליהם בקרוב!

      מחק
  3. רק בריאות והרבה צבע בחיים!! אוהבת!

    השבמחק
    תשובות
    1. הצבע עושה את כל ההבדל! ותודה :)

      מחק
  4. תרגישי טוב! הצילומים מקסימים :)

    השבמחק
  5. חסרונך הורגש, מקוה שאת מרגישה יותר טוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירה!
      אני מרגישה מעט יותר טוב, וזה ישתפר בקרוב, תודה! :)

      מחק
  6. בובה תרגישי טוב! ואם את צריכה משהו, יש לך שכנה שתבוא לעזרה!
    השפתונים נהדרים ואני מתה לראותם עלייך בפעולה

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם