יום שישי, 4 בספטמבר 2015

August Favourites | מועדפי אוגוסט 2015

המועדפים הפעם מגיעים באיחור של כמה ימים, מצד שני זהו בדרך כלל התאריך בו אני מפרסמת אותם. חודש אוגוסט, בין החודשים החמים בשנה, מצריך שיגרת טיפוח ואיפור מיוחדת. על כן יש לי מועדפים "עונתיים" החודש.

בימי הקיץ, בהם השמש קופחת, אני מקפידה להתעטף במקדם הגנה על הזרועות, הצוואר והעורף. אני אוספת את השיער בדרך כלל, לכן העורף חשוף לנזק הקרניים ההרסניות, כך גם זרועות הידיים שלי. אני לא אוהבת  להשתזף, ובכלל להשתזף בצורה לא אחידה. במהלך חודש יולי נכנסתי לרשת "סבון" ונתקלתי בתחליב ספריי ההגנה הזה עם SPF 25. מיד אספתי אותו לחיקי וגיליתי שהוא גם במבצע וגם בניחוח וניל-פטשולי-לבנדר. לצערי לא היו טסטרים, אז לאחר הרכישה הופתעתי לחיוב, כשגיליתי שזהו אינו ספריי הגנה רגיל, אלא יוצא חומר קרמי ונעים מפיית הספריי. הקרם נספג במהירות בעור, והניחוח הוא באמת הניחוח המוכר והממכר עם נגיעות הקינמון (אני מריחה קינמון). לא יוצאת מהבית לפני שמרחתי את הקרם על האיזורים החשופים, וכמובן חוזר לתיק לשעות אחר הצהריים כשאני יוצאת מהעבודה.

ועם כבר בענייני קרמים עסקינן, חלב גוף של "סבון" בניחוח Clear Dream, הוא הקרם הכי קליל ויפי שנתקלתי בו לאחרונה. הניחוח הזה יצא במהדורה מוגבלת מעט לפני פסח ורכשתי אותו במחיר מלא (לצערי, והוא ממש לא היה זול), תאמינו לי שהוא שווה כל שקל. ניחוח חלומי של גינת פרחים רעננה כאילו יצאה מסיפור ישן נושן. המרקם קליל, נספג במהירות, לא דביק, לא שומני, הניחוח עשיר, וכיף להתעטף בו לאחר המקלחת - ממש רעננות מתמשכת.

מאחר ואני לא מרבה באיפור בחודשים האלו, ישנם שני מוצרי חובה שנכנסו לשיגרה שלי. הראשון הוא ההיילייטר המדהים של איל מקיאג' בגוון Halo. היילייטר המעניק הברקה טבעית לעצמות הלחיים ומעניק Glow מחמיא לעור. העור נראה חי וקורן איתו ואני לא מוותרת עליו בשגרת האיפור שלי.

המוצר השני היה שנוי במחלוקת כשיצא לשוק שלנו, מדובר במסקרה Miss Manga של לוריאל. לאחר הביקורות ברשת נמנעתי מלרכוש אותה, אך קרה ונשארתי ללא מסקרה שלא פגת תוקף או יבשה. היה מבצע בסופר פארם של אייליינר נוזלי של לוריאל Slim Liner (אהובי) יחד עם מסקרה מיס מנגה בכ-80 שח, אז החלטתי לקחת את הסיכון. מה אגיד ומה אומר, התאהבתי חזק! הרבה אמרו כי המסקרה יבשה וגושית ומתייבשת יותר לאחר מספר שימושים. היא אצלי בשימוש כבר חודש ואני לא מרגישה בסימני "העייפות" האלו מצידה. החומר לא דליל מידי או יבש מידי, הוא רטוב בדיוק במידה הנחוצה, שחור מאוד ומעניק דרמה לריסים ללא גושים והידבקויות. אני חושבת שאני אוהבת אותה אפילו יותר מה-Falsies של מייבילין, שהיא ה-מסקרה האהובה עליי.

לאחרונה OPI יצאו עם מחזק הציפורניים שלהם Nail Envy בגירסא מעניינת, עם גוון. קיבלתי מהחברה את גוון Samoan Sand להתנסות. אני מאוד אוהבת את המחזק הזה של OPI, עושה פלאים לציפורניים השבריריות שלי. יש למחזק הזה פלוס רציני - הוא מלבין את הציפורניים ומגן עליהן מפני הפיגמנטים שבלק. העבודה איתו מצריכה התמדה, וזאת כדי להשיג תוצאות מירביות:
שבועיים ללא לק מלבד המחזק, מריחה של שכבה דקה בבוקר ושכבה דקה בערב. לאחר שבועיים ממשיכים שבוע עם שכבה אחת פעם ביום. על זאת ללא הסרה של המחזק מיום קודם. בשבוע הרביעי כבר ניתן למרוח לק מעל, ולעבוד עם המחזק כשכבת בסיס למניקור. הטיפול אפקטיבי ביותר והציפורניים באמת מרגישות לי חזקות יותר. יש כארבעה גוונים בסדרה הזו וניתן להשיג אצל הרשתות המורשות, בעלות של 120 שח.


אלו היו המוצרים שהשתמשתי בהם לרוב בחודש החולף, האם התנסיתם בהם גם?
מה היו המוצרים שעשו לכם את החודש הלוהט הזה?

אשמח גם לראותכם בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר ובפינטרסט.

20 comments:

  1. התמונות אלוהים, התמונות!!!

    השבמחק
  2. פוסט מהמם ! ואני חייבת כבר שיהיה לי את ההילייטר של איל מקיאג', הוא פשוט הורס!

    השבמחק
  3. מתה על התמונות שלך :) מחזק הציפורניים נכנס לווישליסט שלי במיידי!

    השבמחק
    תשובות
    1. נייל אנבי מצדיק את כל הבאז סביבו ;)

      מחק
  4. היי בת חן, באיזה קרם הגנה את משתמשת לפנים?
    דרך אגב - אני ממש מתגעגעת לסרטונים שלך ביוטיוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. במייקאפ שלי יש מקדם הגנה, או בקרם ביבי/סיסי. ואם לא אז אני משתמשת בקרם הגנה לפנים של סבוקאלם..
      תודה! אני מקווה לחזור להעלות בקרוב :)

      מחק
  5. איזה צירוף מקרים, אני כרגע משתמשת ב-Falsies של מייבילין ואוהבת אותה והמנגה מחכה לי סגורה, איזה כיף שאת אומרת שהיא מעולה גם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מעולה! מעניין אם גם את תתאהבי במנגה כמוני..

      מחק
  6. הייתי בטוחה שקרם הגוף של סבון הגיע אלייך מאחת מהביוטיבוקס האחרונות! :O (אני קיבלתי קרם גוף שכזה בביוטיבוקס לפני כמה חודשים)
    ואני מודה שממש סיקרנת אותי לגבי תחליב ההגנה! :) חבל רק שהוא בניחוח פטצ'ולי-לוונדר-וניל, שהוא הריח שאני הכי שונאת בעולם כולו.. :(

    המסקרה הזאת מפחידה אותי רק בגלל כל הסקירות הקוטלות שהיא קיבלה! :O לא באמת ניסיתי אותה, אני מפחדת אפילו להתקרב.. ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מאלו שהוציאו 90 שח רק בגלל הריח :) ושווה כל שקל!
      מיס מאנגה בהחלט קיבלה סקירות קוטלות ודווקא בגלל זה סיקרן אותי לנסות גם. כי איפור, כמו כל דבר, זה אינדיבידואלי ;)

      מחק
  7. השימר הזה... תענוג.
    הלק הצליח להפתיע אותי, בעיקר כי אין לי זמן למריחות מושקעות ואיתו אפשר לחפף

    השבמחק
    תשובות
    1. הלק מהמם! פיתרון מצויין לעצלניות ולקצרות בזמן :)

      מחק
  8. קרם הגוף הזה עושה לי עיניים ממש ! חבל שיצא במהדורה מוגבלת... הצילומים מקסימים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. ניחוח מהמם שמזכיר נשכחות :)

      מחק
  9. יופי של פוסט, יופי של תמונות. מקסים

    השבמחק
  10. יופי של פוסט, יופי של תמונות. מקסים

    השבמחק
  11. https://talimintsblog.wordpress.com/
    יש לך בלוג מושלםםםם. מלא השראה! מה את אומרת על שלי ? אם אהבת אשמח לביקורת באחד הפוסטים <3 כמובן שהולכים להיות עוד המון פוסטים, זו רק ההתחלה ואני צריכה את התמיכה שלכן :)

    השבמחק
  12. איזה קטע, גם אני שונאת להשתזף :)
    אני מאוהבת בהיילייטר של איל מקיאג', והגרסה החדשה של הנייל-אנבי ממש טובה, לדעתי זה אחלה פתרון בשביל מי שלא אוהבת להתעסק עם לק אבל כן רוצה ציפורניים מטופחות :)

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם