יום שישי, 18 בספטמבר 2015

For a sweet and shiny year | לשנה מתוקה ונוצצת


שנה טובה קוראות יקרות! אני יודעת שזו קלישאה, אבל אני באמת לא מאמינה שכבר עברה לה עוד שנה. ובכל זאת, עדיין מתאים להגיד זאת ולהודות, שהשנה שעברה הכילה בתוכה הרבה חוויות, טובות ונעימות וגם כאלו שפחות. אני מרגישה שהתבגרתי הרבה בשנה האחרונה (בכל זאת, אני כבר ממש מתקרבת ל30..), אני שמחה שיצא לי ליצור הרבה, גם במובן המילולי בבלוג, וגם מבחינת הצילומים והעריכה לערוץ היוטיוב. הספקתי להיות בחו"ל, לטייל קצת בארץ, להיות הרבה עם המשפחה והחברים ובכלל לעשות את מה שאני אוהבת.

לרגל השנה החדשה החלטתי לאסוף אקסטרא מתיקות ונצנצים, ולא מדובר על מאכלים או שוקולד. הכי כיף לפתוח שנה חדשה עם מוצרים חדשים וקולקציות חדשות, כך באמת מרגישים את ההתחדשות באוויר.


כשקיבלתי את שמן הגוף היבש של מימי לוזון תהיתי לגביו. אני מכירה שמני גוף יבשים אחרים, שבאמת "יבשים" - נספגים בעור בקלילות ובמהירות ולא משאירים תחושה דביקה ושומנית, ובטח לא עוברים לבגדים. שמחתי לגלות שכך גם השמן של מימי לוזון. השמן מגיע בניחוח מאסק עדין, ויש בתוכו המון גליטרים קטנטנים גרוסים דק-דק. השמן מעניק לחות וזוהר לעור. אבל לא זוהר של כדור דיסקו, אלא זוהר טבעי שכזה, מה שנקרא glow.



לפני כמה זמן יצאה קולקצייה פסטלית מהממת לקולור קלאב (כתבתי עליה בפוסט זה). זמן לא רב לאחר מכן קולור קלאב הוציאו קולקציה משלימה של גוונים תואמים, אך עתירי גליטרים ו.. כן כן, זוהרים בחושך! ראיתי לקים כאלה בחברות מחו"ל אך לא באמת יצא לי להתנסות בלק מסוג זה, ושמחתי שעכשיו יש בארץ, במחיר סביר, לק כזה. הגוון שנמצא ברשותי הוא Soul Sister והוא גוון צהבהב. הפורמולה שלו לא דלילה מידי ולא סמיכה מידי והיא נמרחת בקלות. הגוון אינו אטום אך בשתי שכבות מגיעים לאטימות בינונית ובשכבה שלישית כבר מגיעים לאטימות גבוהה יותר. לצערי לא הצלחתי לצלם סוואטצ'ים על הציפורניים מאחר וכבר תקופה שאני לא מרגישה טוב וקשה לי לצלם. זו הסיבה גם שלא הצלחתי לצלם את הלק בחושך, כשהוא זוהר. אני אשתדל לצלם בקרוב, ולהעלות תמונה לאינסטגרם שלי ולעמוד הפייסבוק של הבלוג. מומלץ בהחלט לחובבות המסיבות והמועדונים, מאחר ובאור אולטרא-סגול הזוהר של הלק יישאר לזמן ממושך יותר. גם ללא אפקט הזוהר בחושך אני חושבת שהתוצאה חמודה ומרעננת.



חברת פרימייר ים המלח והמוצרים שלה זכורים לי היטב עוד מהיותי ילדה. אמא שלי היתה משתמשת קבוע בקרם הלחות שלהם שמגיע בצנצנת כחולה חלבית עם מכסה זהב בצורת כיפה, שבעצם מכיל בתוכו סבון מינרלי כחול ומהמם. אמא היתה משתמשת בקרם, שהיה כבד מידי לעורי המעורב, ואילו אני הייתי משתמשת בסבון המגניב, שאמא מעולם לא אהבה גם ככה. 
במיוחד לרגל ראש השנה חברת פרימייר ים המלח הוציאו מסיכת יופי לפנים המכילה בוץ, אצות, דבש וקולגן. שילוב רכיבים אלו משפר את יכולת העור לקליטת לחות וחומרי הזנה, ובכך מעניק לעור מראה חלק ובריא. מי שמכירה את החברה, יודעת כי כל מוצריה משלבים מינרלים מים המלח. הפורמולה של המסיכה ממריצה את תהליך התחדשות תאי העור והאנטי-אייג'ינג. אופן השימוש במסיכה פשוט מאוד: מורחים שכבה נדיבה בתנועות עיסוי על עור נקי, ממתינים 10-15 דקות ושוטפים במים חמימים. אני משתמשת במסיכה בכל יום שישי, לפתוח את סוף השבוע עם בוסט של ניקיון ולחות לעור הפנים.
את המסיכה ניתן להשיג בחנויות פרימייר ומחירה כ-250 ש"ח ל-70 מ"ל. כמות מכובדת מאוד למסיכה.


שמעתן על קית' הארינג? אלו מכן שחובבות אומנות, ואלו שפחות, אני בטוחה שאם לא הכרתן את השם, בטחח הכרתן את הציורים שלו. דמויות פופ-ארט על קירות הרכבת בתחתית בניו-יורק הפכו את קית' הארינג ליוצר פופ-ארט מרתק ביותר, לאחר שזכה לחשיפה בינלאומית בשנות ה-80. ללין החליטה לשתף פעולה עם האמן המעניין וליצור סידרת מוצרים ואקססוריז בגווני פסל ובעיצוב קופצני. לדברי החברה , הסדרה מוקדשת כולה לאומנות ולחדוות היצירה. "את העיצוב שלה מוביל אחד מהמוטיבים המזוהים ביותר עם עבודתו של האמן - איור הדמות המייצג מסרים של הנאה וקשר בין אנשים ללא הבדל 'צבע' או מין וכדי להוסיף להם עוד קצת אופטימיות צבענו אותם בגוונים נעימים של פסטל ושמחה". צבעי פסטל בהחלט עושים לי שמח! את הסידרה כולה ללין הוציאו בניחוח "וניל טעים" Tasty Vanilla. וניל מתובל לטעמי. וניל עתיק. ניחוח שמזוהה אצלי ישר עם זכרונות רחוקים ונעימים. עדיין יש את מתיקות הוניל, אך היא מתובלת בצורה שקשה לי להגדיר. בסידרה יש שמן רחצה, שלא כמו שהוא נשמע, מקציף בשילוב עם מים וכלל לא שומני במהלך השימוש. ההרגשה איתו נעימה וכיפית. לקינוח קרם הגוף מהסדרה, סמיך ועשיר ומלא בלחות. מועשר בתמצית אלוורה, שמן שקדים וחמאת קקאו. נספג בקלות ובמהירות ומותיק ניחוח דומיננטי. שני המוצרים האלו מגיעים בגודל של 100 גרם בשפופרת עם פקק הברגה. מאוד נוח לנסיעות וטיולים!
עוד בסדרה: מי גוף, קרם ידיים, קרם רגליים, תיקי רחצה, כרטיס ברכה וקופסאות מתנה. לרגל החגים ללין גם השיקה מארזי חג במבצע, במחירים נוחים החל מכ-50 שקלים. כדאי ללכת לבדוק, החגים טרם נגמרו ;)


פלטת הצלליות החדשה של קרליין תפסה אותי לא מוכנה. Careline Pro מכילה בתוכה כמות מכובדת של צלליות (40) בגוונים ופורמולות שונות, שתי פודרות, שלושה היילטריים ושלושה סמקים, אה וכמובן יש בה גם 6 שפתונים. אני אתחיל מהמינוס בפלטה: הגודל שלה - היא ענקית. מצד שני, איך אפשר להכניס את כל היופי הזה באריזה קטנה יותר? עדיף ככה. דבר נוסף שהפריע לי, ושמתי לב שאותו דבר בדיוק הפריע לאחרות - מיקום השפתונים. לאחר מספר שימושים השפתונים מתלכלכים מאבקת הצלליות או מנגיעות האצבעות שלי. ואם נתעלם משתי נקודות אלו.. הפאלטה מצויינת! אהבתי את רוב הצלליות בה, המיוחד את אלו השימריות. אין הרבה נשורת והפיגמנט די עוצמתי. השתמשתי בה כמה פעמים לכמה מראות, תמיד עם פריימר והצלליות החזיקו מעמד כל היום. השורה השנייה והשלישית הן האהובות עליי. השנייה בגלל הצבעים הנייטרלים שמשמשים אותי נאמנה באיפור היומיומי, והשלישית בגלל הצבעים הנועזים שלה שמשמשת אותי יופי לאיפורי ערב. הצלליות הסאטניות (השימריות) רכות מאוד ונוחות מאוד לשימוש, עם שימרים גרוסים דק ולא כאלו ש"נחים" על הצללית ונופלים בהזדמנות הראשונה. צלליות המאט נוחות מאוד לטשטוש בקפל ומתחת לקו הריסים התחתון.


הצלחתי לצלם סוואטצ'ים של כל הצלליות, ללא פריימר מתחת, כך שתוכלו לראות ולבחון את רמת הפיגמנט בכל אחת מהצלליות. הן מסודרות לפי סדר השורות. הפודרה בערכה מצויינת (בצד שמאל), אותה פורמולה של הפודרה הדחוסה שנמכרת בנפרד. היא אינה שקופה, אלא עם טיפה גוון. יש פודרה נוספת (בצד ימין) המכילה בתוכה שימרים עדיני, והגוון שלה מעט כהה יותר מהפודרה הממוקמת בצד שמאל. אישית השתמשתי בה כהיילייטר מעל לעצמות הלחיים. שלושה סמקים בפורמולת אבן, מאט, עם גוונים מאוד שימושיים ולבישים. בנוסף יש שלושה היילייטרים קרמיים: גוון פנינה, לבהירות העור, גוון זית לבעלות עור כהה וגוון נטול שימרים ורדרד אפרסקי, שהייתי מגדירה אותו דווקא כסומק קרם יותר מאשר היילייטר. את הסמקים אני מאוד אוהבת, בהיילייטרים טרם יצא לי להתנסות מאחר ואני לא כל כך משתמשת בהיילייטר קרם. ה"סומק" הקרמי להגדרתי, עושה עבודה מצויינת בתפקידו החדש. לגבי השפתונים, הפיגמנט שלהם מטורף! הם משנים את דעתי לגמרי לגבי שפתונים בפלטה משולבת. לגבי העמידות קשה לי להעיד, מאחר והנחתי אותם לזמן קצר כשנפגשנו עם חברים (אתן יודעות, אוכל שתייה וזה..)

לערב ראש השנה התאפרתי עם הפלטה הזו והאיפור החזיק מעמד כל הערב, וזה היה ערב ארוך. את הפלטה ניתן להשיג ברשתות הפארם השונות ומחירה הוא 120 ש"ח. אני חושבת שהתמורה ביחס למחיר בהחלט שווה, וזו גם מתנה מגניבה.

שתהיה לכולנו שנה טובה ומתוקה, עתירה בחוויות טובות.
איך פתחתן את השנה החדשה?

אשמח גם לראותכם בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר ובפינטרסט.




11 תגובות:

  1. המסיכה של פרמייר מדהימה ואת הלק לא אהבתי בכלל. מה שכן נחמד לצלם בקבוקונים זוהרים בחושך בחשיפה איטית וחצובה :-)
    שנה טובה אהובה!!

    השבמחק
    תשובות
    1. המסיכה אכן שווה!
      לא הצלחתי לצלם בגלל שאני שוב לא מרגישה טוב.. ;)

      מחק
  2. אני ממש שוקלת לקנות א המסיכה של פרמייר...זה מכה קטנה לכיס עבור מסכה אבל היא נשמעת שהיא סבבה.

    השבמחק
  3. מקסים חמודתי! המוצרים של ללין ממש כלבבי.
    הצילומים מקסימים!

    השבמחק
    תשובות
    1. המוצרים של ללין נהדרים כתמיד.
      תודה יקירתי!

      מחק
  4. לאאאאאאאאאאאאאאאאא התמונות האלו פשוט!!! אין! מדהים!

    השבמחק
  5. אהבתי הכל חוץ מהפלטה שלי ממש אין צורך בה. שנה טובה יקירה

    השבמחק
  6. המסכה מצויינת! והנה לא שאני לא חייבת:P
    האייליינר שלך תענוג...

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם