יום שלישי, 27 באוקטובר 2015

Laters, Baby | להת' מותק



זה זמן רב שאני מתכננת לכתוב את הפוסט הזה והוא רק מתעכב עוד, כי אני בוחרת בקפידה את המוצרים לפוסט זה. זהו פוסט קצת שונה ולא שגרתי בהשראת סדרת ספרים שקראתי ושינו את דעתי על הז'אנר.
קצת רקע: מאז צעירותי אני חובבת ספרי פנטזיה ומתח. שני ז'אנרים שאני תמיד אוהבת להתחדש בהם ולגלות סופרים חדשים. בין האהובים עליי הם טרי פראצ'ט, ניל גיימן, דיוויד בלדאצ'י, אורי אדלמן ופטרישה קורנוול. ידעתי וזכרתי שיש גם ז'אנר של רומנים רומנטים, ז'אנר ממנו התרחקתי כמו מאש. אולי זה בגלל הכריכות הלא ריאליות של ספרי דניאל סטיל ונורה רוברטס, ואולי כי אלה הספרים שאמא שלי היתה שואלת מהספריה בעוד אני שאלתי את "רומח הדרקון", מעולם לא נמשכתי לז'אנר. עד ש..

יצאה טרילוגיית ספרים מאת סופרת בריטית מתחילה, שכתבה פאנפיק ל"דמדומים", סדרת סרטים שאני מאוד אוהבת ועדיין חושבת שאדוארד קאלן נמצא אי שם ביער הכרמל. מודה שלא התלהבתי, ויותר מזה, לא הבנתי את ההייפ והרעש סביב סדרת הספרים. ואז, שלוש שנים אח"כ יוצא הסרט על הספר הראשון - "חמישים גוונים של אפור". שוב, לא הבנתי את ההתלהבות.
הסרט הגיע לצפייה ישירה בHD וברק בעלי הנאמן שם את הסרט בסלון וקרא לי לצפות איתו. נאמנה למחשבותיי, אני קמה מהספה, נחושה לחזור למחשב ולא לצפות בסרט. או אז אני שומעת את שיר הפתיחה I Put a Spell on You בגירסא של אנני לינוקס ונשביתי בקסם. מכאן בעצם התחיל כדור שלג להתגלגל ולתפוס תאוצה. עד סוף אותו חודש, לא רק שהתאהבתי בסרט, אלא גם קראתי את כל הטרילוגיה ונשארתי עם טעם של עוד.
אני חייבת לציין שהספר, כמו כל רומן רומנטי, לא מתאים לקוראות צעירות בגלל התוכן. ואם נשמיט את הקטעים ה"קשים" לעיכול, נקבל סיפור אהבה על הפכים שנמשכים ועל אהבה ממבט ראשון, כמו בכל סרט רומנטי וקיטשי.
אז לרגל צאת ספר נוסף בסדרה, "חמישים גוונים של אפור מנקודת מבטו של כריסטיאן" – גריי (Grey), החלטתי ליצור פוסט שכולו מוטיבים מהספר. לא תראו כאן איפור בגווני אפור או מדריך ציפורניים בגוונים אלו.



שני לקים שבאופן מפתיע עשו את דרכם למגירת הלקים שלי הם בגווני סגול ועונים לשמות שכעת רלוונטיים ולפני כן לא עיניינו אותי במיוחד.
Essie - Nice is Nice
גוון סגול לילך עדין ובהיר מאוד. על גוון העור שלי הוא מעט אנמי וחסר לי בו קצת יותר "טיפקסיות", אך אני מוצאת אותו מושלם לחודשים החמים כי כיף לי לראות אותו על הציפורניים. הלק דליל מאוד ונדרשות לפחות שתי שכבות לאטימות מלאה. פורמולה קרמית כיפית ועמידות ממוצעת של 3-4 ימים. הסיבה שבחרתי בו לפוסט, למי שלא מתמצאת בספרים, היא: כשכריסטיאן הפתיע את אנה בדירה החדשה, הוא היה עצבני על המייל שלה, בו היא אומרת "היה נחמד להכיר אותך" (ובכך בעצם היא אולי רוצה לסיים את הקשר). הוא שואל אותה מופתע "Nice?Nice?!" אז שם הלק הזה מהווה את התשובה של אנה שלא נאמרה מעולם.
Color Club - Mrs. Robinson
לק סגול נאוני, מושלם לקיץ, מושלם לפדיקור. לק מהליין הקבוע של החברה, שעברה מיתוג מחדש. נדרשות שתי שכבות לאטימות מלאה ועם טופ מייבש הוא מבריק כמו לק ג'ל. הייתי מצפה שלגברת רובינסון יהיה לק אדום ללא רבב, אך קולור קלאב החליטו אחרת. הסיבה שהלק מופיע בפוסט? טוב, יש לכריסטיאן "ידידה" מבוגרת ממנו, ולא ניכנס לפרטים. אנה הדביקה לה את הכינוי "גברת רובינסון". אני חושבת שזה די ברור. קריצה, קריצה. אגב, הציפורניים של מיסס רובינסון (אלנה לינקולן) בספר הן בצבע אדום שני.



המוצרים הבאים ירכיבו למעשה את המראה של אנה ביומיום. אנה לא מתאפרת כמעט כלל, אלא רק מסקרה וגלוס. הלוואי שאני הייתי יכולה להסתפק רק בזה, אך העור שלי לא מאפשר לי זאת.
ביבי/סיסי - לתת אחידות לעור ולגוון העור. המראה שמתקבל הוא של עור חי ובריא, תוצאה טבעית שלעיתים אף מנטרלת ברק מיותר.
מסקרה - לפחות שתי שכבות מהמסקרה האהובה עליכן, כדי לתת מסגרת יפה לעין וכדי להדגיש את הריסים.
שפתון - סוג של תיקון גוון, my lips but better. לימים שלא מתחשק למרוח גלוס דביק.

גלוס - מוצר השפתיים האהוב על אנה. בדרך כלל בגוון טבעי שרק מדגיש את השפתיים המלאות שלה. בחרתי בגוון ורוד, שנראה טבעי על גוון השפתיים שלי.


בכל הטרילוגיה, אנה מציינת את הניחוח המיוחד של כריסטיאן, שילוב של תחליב רחצה יקר, בושם ייחודי וריח כריסטיאן. היא מתמכרת לניחוח הזה, ובכמה פעמים היא אף מציינת שהתחליב היוקרתי הוא בניחוח יסמין. קשה לי לדמיין את כריסטיאן משתמש בניחוח היסמין של "סבון", אבל זה עובד בשבילי. כמו שאתן כבר בוודאי יודעות מפוסטים קודמים, אני מטורפת על מוצרי "סבון" ומאוד אוהבת את ניחוח היסמין העדין והנקי. לאחרונה התחלתי להשתמש אך ורק בניחוח זה, כי הוא מרגיש לי הכי נייטרלי, והוא משתלב מצויין עם הבושם הקבוע שלי - דיור אדיקט.
ובאותו נושא, עכשיו גם ברק נפל ברשת של דיור, ובטיול האחרון לחו"ל הוא רכש בושם של כריסטיאן דיור בדיוטי פרי - דיור הום פרפום. ניחוח חזק, עצי וחריף, שמתנדף לניחוח יוקרתי ובעל נוכחות, ללא רמיזה של חריפות. התאהבתי בבושם הזה ברגע שהוא נגע בעור, ולמזלי גם ברק אהב אותו. שלום בושם היכר!
ואם בא לכן את הגירסא הנשית בספר- הניחוח המיוחד של אנה, אני מזמינה אתכן להתמכר לניחוח מיוחד שיש ל"סבון" להציע והוא לוונדר-תפוח. ניחוח חמצמץ ומתובל מעט, לא הייתי מאמינה שכל כך הרבה ממכרותיי מאוהבות בניחוח הזה (אמא, חברתי הטובה ועוד). רק בספר החדש, אני מגלה את הניחוח של אנה, כפי שמתואר: פרדס תפוחים, סתיו, רעננות. אז הנה לכן, הניחוח של אנה בערכה שלמה- סבון שמן, פילינג, קרם גוף, ואתן יכולות לסמוך על "סבון" שיש להם עוד מוצרים רבים בניחוח הקסום הזה.


שתי נקודות לסיום.
האחת, לגבי המסיכות. כשהייתי בצפון איטליה חרשתי את חנויות המזכרות למצוא מסיכה כמו של אנה וכריסטיאן בספר "חמישים גוונים של אופל". בסוף מצאתי מסיכה אחת לבנה עם עיטורי כסף והתאהבתי בה מיד. את המסיכה עם התחרה הלבנה קיבלתי בהשקה של קולקציית "ונציה" של מותג הלקים OPI, וכמובן שישר הוספתי אותה לתמונה.
השנייה, גם אני אוהבת תה, תה של חברת Twinings, העונה לשמו English Breakfast. כשמצאתי את המוצר בiherb הזמנתי שתי קופסאות, שחלילה לא יחסר לי. עוד השפעות של הטרילוגיה עליי, הספר "טס לבית ד'רברוויל" והאסוציאציות של שמות הרחובות באיטליה. כאילו, באמת? Via dei Disciplini? רחוב משמעת.. בנוסף לכך, צפון איטליה מלאה ברכבי יוקרה כמו פרארי ואאודי, לכן מאוד שמחתי למצוא בתחנת דלק מקומית אאודי R8 שחורה בדיוק כמו של כריסטיאן. כמובן שצילמתי!

זה הכל להפעם. לקח לי זמן רב להוציא את הפוסט הזה לפועל, אם כי כבר שלושה חודשים נמצא אצלי בראש הרשימה. פוסט שדרש הפקה גדולה מבחינתי, החל מהמחשבה על הרעיון לפוסט קצת שונה, המשך בבחירת המוצרים בקפידה והתאמתם להשראה שקיבלתי מהספר ועד הוצאה לפועל של המילים והקומפוזיציות. מקווה שנהניתן! אם תרצו עוד פוסטים בסגנון, בהשראת ספרים, או אפילו סרטים וסדרות, תכתבו לי בתגובות ואני אדון לבקשתכן.
אשמח גם לראותכם בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר ובפינטרסט.


14 תגובות:

  1. ומי אמרה לך לקרוא את הספרים מלכתחילה???

    השבמחק
  2. קונספט חמוד ממש לפוסט! מקסימה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי! רעיון שהתהווה לפני כחצי שנה כבר ;)

      מחק
  3. רעיון סופר מקורי להשראה! מקסים

    השבמחק
  4. אהבתי את השילובים! מקסים אהובה

    השבמחק
  5. פוסט מקסים ותמונות נהדרות כמו תמיד! טוב שהוצאת אותו לפועל
    (:

    השבמחק
  6. קונספט אדיר לפוסט אהובה!! מעורר השראה :)

    השבמחק
  7. המכונית התקבלה לסקירה...?

    השבמחק
  8. מרגישה שהצטרפתי לחגיגה מאוחר, רק לאחרונה התחלטתי לקרוא את הספר ה1, (לצערי אחרי שכבר ראיתי את הסרט וזה כמובן קצת הרס לי את היכולת לדמיין), פוסט ממש חמוד

    השבמחק
  9. מרגישה שהצטרפתי לחגיגה מאוחר, רק לאחרונה התחלטתי לקרוא את הספר ה1, (לצערי אחרי שכבר ראיתי את הסרט וזה כמובן קצת הרס לי את היכולת לדמיין), פוסט ממש חמוד

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם