יום שבת, 24 באוקטובר 2015

Pink October | אוקטובר הורוד



עבר זמן רב מאז שכתבתי פוסט בבלוג, וזאת הודות לעניינים אישיים, בכל זאת, הרבה שינויים ומעט מידי זמן. אך זוהי לא סיבה לזנוח את חודש אוקטובר, שהוא חודש העלאת המודעות לסרטן השד, בכל העולם ולא רק בישראל.
כמו בכל שנה רשת ללין נרתמת להעלאת המודעות ומשיקה מוצר ייעודי ש 50% מהכנסותיו נתרמות לעמותת אחת מתשע. השנה מדובר בטבעת פפיון ורוד מפלסטיק קשיח. בנוסף, ניתן לתרום לעמותה סכום של 5 או 10 שקלים בקופות הסניפים.

לצד הטבעת הורודה, החלטתי להוסיף ארבעה שפתונים ורודים שיש ברשותי שאני מאוד אוהבת, הרי שורוד הוא הצבע המועדף עליי. אני מודה שמדובר בעיקר בשפתונים יוקרתיים, אך יש יוקרתיים פחות עם איכות ופיגמנט משגעים.



ג'יבנשי Le Rouge Givenchy מספר 205 העונה לשם Fuchsia Irresistible. ורוד פוקסיה בוהק ומהמם, המשאיר סטיין גם לאחר שעות ארוכות שנמצא על השפתיים. מרקם נעים ועשיר, לחותי ביותר ועם זאת לא נמרח. בהחלט אחת הרכישות השוות שלי.
ספורה Sephora Rouge Shine מספר 19. ורוד פוקסיה חצי שקוף עם נצנצים מציקים, שמטרתם לתרום לברק. את העבודה הם עושים נאמנה.
קליניק Clinic Pop בגוון 09 העונה לשם Sweet Pop. ורוד סוכריה מאוד "לביש" ויום-יומי, סקרתי בעבר ואני מאוהבת בו.
בורז'ואה Rouge Edition Velvet מספר 06 העונה לשם Ping Pong. ורוד בוהק קייצי מאוד, מאט ועמיד, אמנם לא יוקרה אבל בהחלט סוג השפתונים המועדף עליי ובמיוחד של החברה הזו.



אסיים ואומר, תלכי להיבדק. גילוי מוקדם יכול להציל חיים. תקבעי תור לכירורג שד אצלך בקופה, בדיקה של עשר דקות וללא עלות (לפחות מהידוע לי ב"כללית").

רק בריאות!


6 תגובות:

  1. קודם כל קליניק ממש וואו! ודבר שני, אכן סופר דופר חשוב! אני נבדקת מגיל 20, אין דבר כזה צעיר מדי. לאב יו בת חני!

    השבמחק
  2. אילו גוונים נהדרים! והרעיון פשוט חשוב כ"כ

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם