יום ראשון, 15 בנובמבר 2015

New Routine | שיגרה חדשה


אמצע חודש נובמבר, החודש האהוב עליי. למה? כי יש לי יום הולדת.. כמה קיטשי מצידי, אבל אני באמת אוהבת את שבוע יום ההולדת שלי. זה שבוע שאני מתפנקת בו בדרך כלל, עושה מני-פדי, יוצאת לקניות, פוגשת חברות, ובגדול מחדשת כוחות. השנה היה לי ממש קשה להגיע לחודש יום ההולדת, מהסיבה הפשוטה שלא רציתי לחגוג. למה? החודש אני בת 30. כל השנה החולפת חשבתי על הרגע הזה בו אשנה קידומת שוב, וממש לא רציתי להגיע אליו. ההרגשה הזו השתנתה בתקופה האחרונה. עכשיו אני מתרגשת לשנות קידומת. 
השנה מצטרפת מתנה למשפחה שלנו. אני בהריון!
זו הסיבה שנעלמתי קצת (הרבה) בחודשים האחרונים, מהסיבה הכי פשוטה, לא הרגשתי טוב. אבל התקופה הזאת כבר מאחוריי ועכשיו אני יכולה לכתוב על שגרת הטיפוח החדשה שאימצתי. שיגרת טיפוח עשירה בלחות, כי גם העור המעורב שלי נכנע להורמונים והחל להתייבש לו. לא כיף בכלל. 


אני אתחיל דווקא בסידרה המפנקת של ללין. במהלך השנה האחרונה ללין עיצבו מחדש את כל ליין המוצרים שלהם, והפכו אותו לנקי, על טהרת הלבן והמינימליזם. עיצוב שאני אישית מאוד מתחברת אליו. לצד הסדרות הותיקות עם הניחוחות המוכרים, יצאו גם כמה ניחוחות חדשים. התנסיתי בהם, אהבתי אותם, אך ההריון לא איפשר לי להמשיך איתם. אהבתי מאוד את סידרת ה- Vanilla Pink Pepper, אך כרגע שיניתי לניחוח עדין יותר, פרחוני פירותי יותר - Cherry blossom. מדובר בניחוח לא חדש, אך כזה שמפתיע אותי כל פעם. יש בו בדיוק את המתיקות שאני אוהבת, לצד רעננות פרחונית עדינה, אם כי הוא יותר מתוק מרענן. סבון הפילינג מחדש בעדינות תאי עור מתים ומשאיר את העור נעים למגע לאחר המקלחת. קרם הגוף עשיר ונספג במהירות, לא דביק ומשאיר את העור עם תחושה לחותית ורעננה. וקרם הידיים, נו אתם כבר יודעים מה אני חושבת עליו, תמיד כיף שיש בתיק. יש לי אחד במשרד, אחד בתיק, ואחד ליד המיטה.


את ג'ל הניקוי של דר' עור קיבלתי להתנסות בדיוק בזמן. העור שלי החל להראות סימני יובש והייתי חייבת להחליף את סבון הפנים היומיומי שלי למשהו יותר עדין. מה גם שעור הפנים שלי נהיה הרבה יותר רגיש ולא רציתי להעמיס עליו, ובטח שלא עם פילינגים שונים. מדובר בג'ל ללא סבון המתאים לכל סוגי העור, כולל עור רגיש. הג'ל מנקה בעדינות את העור ומסיר שאריות איפור ולכלוך (אני אגלה לכם סוד, את המייקאפ ואיפור הפנים, לא העיניים, אני מסירה אך ורק עם סבון הפנים התורן שלי..). הנוסחה מכילה תמצית שיבולת שועל להרגעת העור.


התחלתי להשתמש בג'ל ועור הפנים שלי נהיה גמיש יותר, ונראה בריא יותר. מה גם שהתנקו לי פצעונים וכתמי פגימנטציית פצע שעוד נותרו מהתקופה החולפת, כך שהעור שלי נראה עכשיו הרבה יותר נקי ורענן. את המוצרים של דר' עור ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי מרקחת פרטיים ושל קופות החולים.


ג'ל להאצת צמיחת ריסים וגבות מבית ארדל. מדובר בשמן מרוכז של מולטי פרוטאינים הפועלים באופן מיידי לשיקום ריסים חלשים ולהשבת העובי לגבות מדוללות או שנמרטו יתר על המידה. חומרי הריכוך שבסרום מרככים ריסים יבשים ושבירים ומאפשרים להם לצמוח ולהיות ארוכים, עבים ומלאים יותר. לא יכולתי להתנסות במוצר כפי שבאמת רציתי, מאחר והתחלתי בהנחתו על הגבות לפני השינה, וטוב שעשיתי זאת. בבוקר למחרת קמתי כשהעיניים שלי שרפו קצת. העיניים שלי מאוד רגישות, אתם קוראים את חוויותיה של אחת שרגישה לפיגמנט האדום בתוך הגוון הסגול. לא מאמינים לי? גם לשרית בורטמן יש את אותה רגישות. עצתי היא, תנסו גם אתן קודם על הגבות. המוצר נראה מבטיח אך חשוב לשים לב לאזהרות ולתחושות שהוא עושה לכן.


או! קרם הCC של סבוקאלם. האהבה החדשה שלי! קרם לחות עם גוון, מתקן ומאחד את העור, עם מקדם הגנה 30, נותן כיסוי בינוני הניתן לבנייה, ניטמע מצויין בעור, ומעניק גימור מאט. מאוהבת! בהחלט המוצר ששימש אותי רוב החודש האחרון, ובכלל בשיגרה החדשה הזו. הוא לא עמיד כמו מייקאפים אחרים שיש ברשותי, אך הוא כן שורד יום עבדה, פשוט נעלם במקצת.. הקרם מגיע בשלושה גוונים, כשאני בגוון הכי בהיר - פורצלן 30.


שמפו יבש של אמיקה. יוצר במיוחד לימים האלה, שחייבים לרענן את השיער, ולא הספקנו לחפוף, כמו גם לימים המהבילים של הקיץ הישראלי. טוב אז את הקיץ עברנו, אבל בתקופה האחרונה היה לי קשה מאוד לעבור מקלחת ללא תקריות. מקלחת מלאה, כולל חפיפה, ללא תקריות. שמפו יבש זה בדיוק המוצר שעזר לי לעבור ימים כאלו, כשרציתי לרענן את השיער ולא יכולתי להביא את עצמי למצב של יותר מחמש דקות במקלחת. השמפו מכיל עמילן אורז טבעי, הסופח את השומנים מהקרקפת וע"י כך מרענן את השיער ומוסיף לו נפח וטקסטורה. ניתן להשיג באתר גילטי.


אסיים עם קרם הפנים של קרליין. אך לפני כן אציין, שאני משתמשת בקרם פנים בוקר וערב, ועכשיו אני אפילו מקפידה על כך יותר. קרם הפנים האהוב עליי הוא desert flower של "סבון", לעור מעורב, אך גיליתי לצערי שלא מייצרים אותו יותר ואת מקומו תפס ניחוח אחר. כשאתחיל להשתמש בו, אפרט יותר. אז.. קרם הפנים של קרליין מסידרת Revival 55+. לצערי לא יכולתי להתנסות בו, מאחר ואין לי עור בוגר, בואו נודה בזה, אני בת 30, אבל העור שלי עדיין מתוח וכמעט ולא נראים בו קמטים. אז העברתי לאמא היקרה להתנסות ולחזור עם מסקנות. לפני המסקנות, אספר לכם קצת על המוצר. מדובר בקרם יום רב תועלתי, עם מסנני קרינת UVA+UVB בדרגת SPF30 ומיועד לחיזוק, מיצוק והזנה אינטנסיביים של עור בוגר. הקרם מועשר בסידן, פפטידים וחמאת שיאה. אימי היקרה התנסתה במוצר במשך כמעט חודש ואלו מסקנותיה: הקרם לא מתאים לה כקרם יום. גם לבעלת עור יבש כשלה, הקרם היה כבד יחסית לקרמים אחרים עם אותה מטרה. הספיגה שלו בעור היתה מאוד איטית, לכן עברה במהרה לשימוש כקרם לילה. נהנתה מהרגשת הלחות שהעור קיבל, אך לא אהבה את התוצאה בבוקר, הרגישה כאילו שכבה מהקרם עדיין על הפנים שלה, שמאוד הכבידה עליה. לאימי יש עור יבש, אך מטופח היטב. היא אינה מוותרת על סרום וקרם לחות עם מקדם הגנה, כל בוקר וערב. הייתי ממליצה לכן לנסות מעט מהקרם על היד ברשתות הפארם, מתוך הטסטר כמובן, לראות ולחוש איך הקרם מרגיש לכן, איך המרקם ואיך הספיגה.


לסיכום צירפתי תמונה שכבר העליתי לדף הפייסבוק שלי, כשאני מאופרת עם קרם הCC של סבוקאלם. אהבתי מאוד את התוצאה, מה דעתכם?
אשמח לשמוע דעתכם על המוצרים, באם התנסיתם בהם.

אשמח גם לראותכם בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר ובפינטרסט.



18 תגובות:

  1. אני לא יודעת למה, אבל הייתה לי תחושה שאת בהריון.
    מזל טוב אהובה!! כ"כ שמחה לקרוא!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בובה! :) נראה לי שקצת קשה לפספס..

      מחק
  2. העור שלך נראה מדהים ברמות אחרות אהובה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק! זה בא בתקופות האמת..

      מחק
  3. כיף שחזרת והמון המון מזל טוב!!!

    השבמחק
  4. איזו שמחה!!! אני מאושרת בשבילך :) מזל טוב!

    השבמחק
  5. שוב הרבה מזל טוב!! שמחה שחזרת!! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. שוב תודה! ;) ואני שמחה לחזור!

      מחק
  6. מזל טוב כפול, בת חן יקרה!
    עכשיו אני רואה שכבר בישרת על זה רשמית בסרטון הקודם. שיהיה בשעה טובה :-)

    כמישהי שרק לפני כמה חודשים החליפה קידומת למספר הזה, אני בהחלט יכולה להזדהות, זה קורה לרבות מאיתנו, אבל שמחה לקרוא שכיום את בהרגשה אחרת לגמרי, שלמה ומקבלת יותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מירי יקירתי!
      בהחלט קשה להתרגל לרעיון של עשור נוסף שמתחלף לו..

      מחק
  7. מזל טוב מתוקה!
    את נראית זוהרת מתמיד! :) שמחה שחזרת

    השבמחק
  8. איזה יופי ומזל טוב כפול! תחגגי את החיים והאהבה שלכם 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי! מגיע גם לך מזל טוב על הנישואים הטריים :)

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם