יום שישי, 11 בדצמבר 2015

זמן לנצנץ | Time to Sparkle

חיכיתי להזדמנות המתאימה לפרסם את הפוסט הזה, והחלטתי שחודש דצמבר הוא בדיוק החודש המתאים לכך. בכל זאת, זהו החודש האחרון בשנה שמסתיים לו בחגיגות הסילבסטר. עכשיו, אני לא אכנס לדעות השונות והמגוונות. אני רק אתייחס לכך כמסיבת סוף שנה, בה חוגגים סיום שנה אזרחית אחת ותחילתה של שנה אזרחית נוספת. מודה שבעבר הייתי יוצאת יותר למסיבות ולכן גם הייתי נהנית לחגוג את סוף השנה. כיום, אני לא חושבת שיש לי צורך בכך. אני יכולה להתנשק עם בעלי מתי שבא לי ;)

לעינייננו, ריכזתי לפוסט זה מספר פריטים נוצצים במיוחד, עבורי בכל אופן, שיכולים להשתלב יפה בלוק ערב, או לוק מסיבה.

המותג האמריקאי עפרה, לא עוצר בשיתופי הפעולה שלו, וזמן קצר אחרי הוצאת השפתון הנוזלי "מיאמי פיבר" עם קייטלין לייטס, עפרה הוציאו שני היילייטרים בשיתוף פעולה עם Dupethat. קיבלתי להתנסות אחד מהם, העונה לשם You Glow Girl. היילייטר בגוון ורוד פנינה עדין, עם שימרים גרוסים דק. על גוון עורי מתקבלת הברקה עדינה מאוד וטבעית, שבאור היום במשרד כמעט ולא ניתן להבחין בו, אלא בזווית המתאימה. באור השמש המנצנץ ובתאורת פלאש, בהחלט רואים את ההברקה, אך שוב היא עדינה ומשתלבת מצויין עם הסומק ועם איפור הפנים.

אהבתי מאוד את התוצאה על העור, ובתור אחת שבעבר סלדה נמרצות מהיילייטרים למיניהם, אני חושבת שגיליתי אובססיה חדשה. אחרי שגייסתי לכוחותיי את מרי לומנייזר האגדי ואת "האלו" של איל מקיאג', עכשיו הצטרף למשפחה ההיילייטר הזה של עופרה, וכל יום הוא מככב בשיגרת האיפור שלי.
ניתן לרכוש באתר גילטי, ומחירו כרגע 96 ש"ח ל-10 גרם.

ריסים. כבר כתבתי את דעתי בעבר על ריסים מלאכותיים, וגם דיעה זו עברה שינוי משמעותי כמו ההיילייטרים. ההתאהבות שלי התחילה בזמן שיעורי האיפור אצל מיקי בוגנים, ורק גדלה וטופחה עוד. איל מקיאג' לא נחים לרגע עם ההתחדשות בתחום, ומביאים לארץ סידרת ריסים בודדים. הקולקציה כוללת ארבעה סוגי ריסים בודדים המאופיינים בנפח כפול או מקובצים לזוגות ולשלשות. חייבת לציין כי צורה זו בהחלט מקצרת לי את זמן הדבקת הריסים. הקולקציה חוברת לקולקציית הריסים של איל מקיאג' ויחד כוללות 44 סוגים שונים!

את הריסים מדביקים עם דבק ייעודי, לדוגמת DUO, המגיע בגוון לבן (מתייבש לשקוף) או שחור (מתייבש לשחור). אני אוהבת להניח כמות קטנה על גב כף היד או על פלטה, לחכות קצת ואז לטבול את קצוות הריסים (המיועדת להיות על קו הריסים הטבעי) מעט בדבק, לחכות כמה שניות ואז להדביק קרוב ככל האפשר לקו הריסים שלי. אני נעזרת בפינצטה, וגיליתי ששיטה זו היא הטובה ביותר, מאחר והדבק מתחיל להיות צמיגי ונותן פחות מקום לבריחה ומריחה על גבי האיפור. לאחר סיום הדבקת כל הריסים, אני עוברת שוב עם האייליינר, לכסות את כל פס ההדבקה שנוצר. בתמונה למעלה, הדבקתי רק על השליש החיצוני של הריסים.
מחיר ליחידת ריסים הוא 50 שקלים בסניפי רשת איל מקיאג'.

חברת הלקים OPI, לא מפסיקה לחדש בקולקציות מעניינות, במיוחד בתקופה זו של השנה, תקופת החגים. לרגל חגי 2015 הושקה קולקציית Starlight השואבת השראה מהכוכבים והגלקסיה, כמו גם משתמשת בגוונים האופייניים לחורף, אדומים, סגולים ואפורים. בקולקציה יש 18 גוונים שונים במרקמים שונים, חלקם עם גליטרים, על מנת להקפיץ כל לוק למסיבה או נשף. הקולקציה לוקחת אותנו למסע בין כוכבים על הציפורניים. הלק שברשותי עונה לשם המיוחד Two wrong don't make a meteorite, והוא לק שקוף עם חתיכות קונפטי בצורות שונות (מעויינים, עיגולים) בגווני ורוד וכסוף, היוצרים מראה רוזגולד על הציפורניים.



את הלק ניסיתי על ציפורניי עם גוון ורוד-סגלגל מלוכלך, והתוצאה היתה מגניבה ביותר. לחובבות הלקים בסגנון הזה, זו בהחלט חוויה. כך גם ההסרה שלו ;) למי שלא חובבת של הטרנד (גליטרים, נצנצים, קונפטי וכל המשפחה) לא הייתי ממליצה. אבל אם אתן כמוני, אז כדאי לכן ללכת לבדוק את הקולקציה, ואת הלק הספציפי הזה באפריל ובמכוני היופי המשווקים.

מה דעתכן? אוהבות גליטרים? ריסים? היילייטרים?
המשך חודש קסום!

אשמח גם לראותכם בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר ובפינטרסט.



12 תגובות:

  1. אהבתי מאוד את שני מראות האיפור שיצרת :)
    יש לי אישיוז קשים מאוד עם ריסים... בפעמים הבודדות שניסיתי להדביק נשארתי עם כזו טראומה, שאני פשוט לא מנסה יותר ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      אני חושבת שריסים זה כמו אייליינר - צריך תירגול ועוד תירגול :)

      מחק
  2. בלינג בלינג!!! איזה פוסט כייפי מהממת!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי! בלינג בלינג זה מה שעבר לי בראש כשכתבתי את הכותרת :)

      מחק
  3. אין את פשוט משגעת!! מתאים לך סמאדג' בעיניים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי! :) גם אני אוהבת את המראה הזה.. אולי אני צריכה לעשות אותו יותר..

      מחק
  4. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 30 million visits, 199 Country in the World! and more than 22,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    i followed your blog, please follow back
    Best Regards
    Chris
    ++++++++++++++

    השבמחק
  5. מקסים! אני מאוד אוהבת כל מה שמנצנץ.

    השבמחק
  6. ואוו העיניים הרסו אותי, את מהממת!

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם