יום שלישי, 28 ביוני 2016

אז.. אמא לתאומים

שלום לכולם! הרבה זמן לא כתבתי בבלוג, ואני חושבת שזה הגיע ליותר מחצי שנה של הפסקה. אבל, יש לי סיבה מוצדקת לכך! אני אמא לתאומים!
איך ברגע החיים משתנים ואני הופכת להיות בסטטוס שונה, מנשואה, לנשואה+2. ברגע הכפלנו את כמות הנפשות במשפחה. איך ברגע כל מה שהכרתי לפני כן וכל מה שאכיר הלאה, יתרכז ויסתובב סביבם. סביב שתי הנשמות הקטנות האלו שהצטרפו למשפחתנו.



אני רוצה ללכת צעד אחד אחורה ולספר לכם על ההריון שלי. הריון שהתחיל עם הרבה בחילות והקאות, ירידה במשקל, חששות והתלהבות. לא יכולתי לשתות, לא יכולתי לאכול. היה חודש אחד ששתיתי רק קולה, ורק זירו ליתר דיוק, וזה הסתכם בעירך בחצי ליטר עד ליטר ביום, כדי שלא אתייבש. אז נכון, קולה מלאה בקפאין, אך מצד שני לא יכולתי לשתות קפה בבוקר, או בכל שעה במהלך היום, ולא כל שתייה חמה, או אפילו מים. אני זוכרת את 17 השבועות הראשונים כמאוד קשים לי מהבחינה הזו. את הקולה תפסו המים עם הלימון והנענע היישר מהמקפיא, שיהיו קרים כקרח, וכך המשכתי לשתות מים במהלך ההריון. היה לי מאוד קשה להגיע לשני ליטר, אז מזל שרובו היה בחורף. לגבי התזונה, השתדלתי לשמור על תזונה מאוזנת, אך לצערי ללא ירקות טריים. הרבה פירות, זה כן. בדרך כלל אוכל לא מטובל, מטוגן כן, אבל כמעט ללא טיבול, ואין מה לדבר על רוטב פסטו שכל כך אהבתי, ולא יכולתי לאכול אותו. אז אכלתי קצת מאפים וקצת מתוקים וקצת פירות וקצת פסטה. שתיתי שייקים ביתיים, שוב, קרים כקרח. ובשלב מסויים היתה לי הקלה, היא הייתה בדיוק חודש וחצי, בתקופת החתונה של אחותי. זה היה חודש וחצי נחמד מאוד, ללא הקאות, ועם אפשרות להכניס קצת יותר מזון ומים לפה. ובשלב האחרון של ההריון הגיעו הצרבות וחזרו ההקאות. זה לא היה פשוט. סה"כ בהריון העליתי 11 קילו, יחסית מעט להריון תאומים.


ילדתי אותם בלידה רגילה אחד אחרי השנייה. כן, יש לי בת ובן, לא הם לא זהים. נולדו שניהם במשקל חמוד של כשני קילו בלבד. ההחלמה לא היתה פשוטה, עם הרבה מעקבים. ההתמודדות בבית לא היתה פשוטה, אך בהחלט היתה לי עזרה בחודש הראשון. שיחררתי את העזרה לאחר פסח ונכנסתי להתמודדות בפול כוח! האכלות, מקלחות, משחקים, התפתחות. אני כותבת את זה בלב שלם - אני מאוהבת בשני הקטנטנים שלי! היום הם בני שלושה חודשים ואני ממשיכה להינות מהם אפילו יותר. כיף לראות אותם משתנים לי מול העיניים, גדלים, משחקים, מכירים אחד בשנייה. אז מה אם בהתחלה היו צריכים לאכול כל 3 שעות ולא ישנתי יותר משעה וחצי רצוף כל לילה, אז מה אם הם קמים בלילה כי קר להם, או כי רטוב להם, או כי הם רעבים, או כי סתם בא להם חיבוק. אלו ההתעוררויות הכי כיפיות שיש!
אחסוך לכם את השאלות המתפלאות של "איך את מסתדרת לבד?" "מה את עושה כשהם בוכים ביחד?" "איך אפשר להאכיל שניים ביחד?" "לא קשה לך?" ואענה לכם כבר עכשיו:
כל ילד מביא איתו קושי מסויים, השאלה היא איך בוחרים להסתכל על זה.
מסתדרת לבד בדיוק כמו שאחרות מסתדרות לבד, רק שלי יש שניים ואז הכל כפול.
כשהם בוכים יחד אני בוכה יחד איתם ;)
תתפלאו כמה יצירתיות מפתחים כהורים לתאומים. הם אוכלים ביחד, במקביל על כרית או בטרמפולינות.



שמחתי לשתף אתכם היכן הייתי בתקופה האחרונה ומה עבר עליי,
תודה רבה שקראתם ואני אשתדל להעלות פוסטים חדשים בשיגרה חדשה.
אשמח לראות אתכם ברשתות החברתיות שלי: פייסבוקאינסטגרםיוטיוב וסנפצ'ט (batchen.g).


7 תגובות:

  1. סיבת ההיעלמות הכי טובה ומרגשת בעולם!!! מקסימים הקטנים שלך!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק! בהחלט סדר העדיפויות משתנה, בין אם רוצה בכך או לאו :)

      מחק
  2. איזה פוסט מרגש!
    שמחה בשבילך ומאחלת לך הרבה נחת מהקטנים!

    השבמחק
  3. מזל טוב אהובה,הם מקסימים!

    השבמחק
  4. ריגשת ונגעת בליבי מאוד, המון מזל טוב אהובה!! את האמא הכי טובה ביקום - אני בטוחה בזה!

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם