יום חמישי, 7 ביולי 2016

הכנה לקיץ

שלום לכולם!
את הפוסט הזה תיכננתי לכתוב כבר בתחילת יוני, אך לא הספקתי למצמץ וכבר התחיל חודש יולי. חודש יולי הוא "הראשון" מבין שני חודשי הקיץ הלוהטים. או לפחות כך היה עד השנים האחרונות. הייתי מגדירה גם את חודש יוני במגמה הזו. בכלל בארץ יש מעט מידי זמן עונות מעבר כיפיות ויותר מידי זמן קיץ. לא שתי עונות מרכזיות, אלא פשוט קיץ. מתחיל ביוני ונגמר בסוף ספטמבר. 


אז רגע לפני שאתם יוצאים אל השמש חשוב להצטייד בשני פריטים מאוד חשובים, ואופנתיים לא פחות.
הראשון מביניהם הוא משקפי שמש. יש היצע כל כך נרחב, הן של דגמים, הן של חברות והן של חנויות המספקות. מאוד חשוב להגן גם על העיניים שלנו מפני נזקי השמש החזקים. בכלל, איך אפשר בלי? השמש כל כך מסנוורת כך שלא רואים כלום במהלך השעות החמות. המשקפיים שבתמונה הן של חברת sliders עם מסנן קרינה UV 400. הלוגו של המותג מאוד מזכיר לי את סידרת הטלוויזיה ששודרה אי שם בשנות ה-90 - "סליידרס" - גולשים בזמן. המשקפיים כל כך צבעוניות וכיפיות כך שאין סיבה לשכוח אותן בבית ולא להינות מהן בחוץ.

פריט נוסף בו אני תמיד (ת-מ-י-ד) מצטיידת לפני שאני יוצאת אל השמש - קרם הגנה. אני משתמשת בדרך כלל בקרם הגנה נפרד לפנים ואחד נוסף לגוף. בדרך כלל קרם הגנה המיועד לגוף כבד מידי לעור הפנים, ולא תורם למשהו נוסף מעבר להגנה מהשמש. ואם אני רוצה להתאפר?! אז חשוב שתדעו שיש מייקאפים רבים המכילים מסנני קרינה. בדרך כלל הם נמוכים (SPF15), ולרוב לא בודקים את זה כשרוכשים. חשוב לי לציין כי מייקאפ עם מקדם הגנה, יוצא בהיר יותר בתמונות עם פלש, אז קחו זאת לתשומת ליבכם. המספר בו אני משתמשת בו לרוב: בפנים SPF 50 ובגוף SPF35 ומעלה. לרוב יהיה גם SPF50. יש לי כמה סיבות מצויינות למריחת קרם הגנה בכל יציאה אל השמש. א. אני שונאת להשתזף בצורה לא אחידה. כיום הידיים שלי שזופות ושאר הגוף לא, אפילו לא הפנים והצוואר! הדבר הכי הזוי ואני שונאת את זה. ב. נזקי השמש לא חסים על אף נפש. זה יכול להתחיל מהר אחרי החשיפה, כמו למשל הופעת נמשים חדשים שיצטרפו לקודמיהם, פגיעה בשיערות הראש, שיזוף מעצבן (;)) ג. אני ממש מפחדת מנזקים עתידיים של השמש. קמטים, הזדקנות מהירה של העור וחלילה לא עלינו, הנזק הכי גרוע שהשמש יכולה לגרום.
ביוטיקייר יצאו עם קרם הגנה (צילום אסף אמברם עבור יח"צ) המשלב גם הגנה לפני וגם הגנה לגוף, שניים במוצר אחד. SPF35 הוא מקדם סביר מבחינתי, למוצר יש ריח נעים ורענן והוא מכיל 150 מ"ל. אם שמים כמות נדיבה מידי, לוקח לקרם זמן להיספג. הוא מותיר אחריו תחושה קצת שומנים אך לא לזמן רב. הקרם מכיל צמחי מרפא ותרכובת ויטמינים ומבטיח גם להילחם בקמטים. אם תישמרו מהשמש, תגנו על עצמכם מהקמטים עוד לפני שבכלל תשתמשו בקרמי אנטי אייג'ינג למיניהם. מחירו 16.90 ש"ח בסניפי רשת ביוטיקייר.
מוצר נוסף שכדאי להחזיק בבית הוא ג'ל אלוורה מרגיע. מעולה גם לכוויות וגם לכוויות שמש ("אמא, נשרפתי!"). ג'ל מקרר ונעים, נספג באיטיות כמו שצריך, ומספק את ההרגעה שהעור צריך לאחר חשיפה מרובה לשמש. ג'ל האלוורה של ביוטיקייר (צילום אסף אמברם עבור יח"צ) מכיל גם מנטול העוזר גם הוא בקירור והרגעה של העור. כתוב על האריזה כי ניתן להשתמש גם על עור הפנים, אך טרם ניסיתי זאת. הג'ל הוא רב שימושי וניתן להשתמש בו גם במקרים של גירודים, אדמומיות, לאחר גילוח, אפילציה וטיפול פנים.

תודה רבה שקראתם! האם ניסיתם את המוצרים? ספרו לי בתגובות.
וגם, מהו הפריט שבלעדיו לא תצאו מהבית בקיץ?
אשמח לראות אתכם ברשתות החברתיות שלי: פייסבוקאינסטגרםיוטיוב וסנפצ'ט (batchen.g).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לקרוא את תגובתכם