יום שני, 11 ביולי 2016

משהו טוב מעפרה



שלום כולם!
מקווה שעבר עליכם סוף שבוע מקסים, בהתחשב בעובדה שאנחנו כבר מתקרבים לאמצע יולי והחום לא יעזוב בקרוב.
מותג האיפור המקצועי האמריקאי עפרה (OFRA) השיק לאחרונה פלטה שתשמח כל מאפרת. מדובר בפאלטת סמקים. כן כן. בדיוק כמו פאלטת הצלליות שלהם למאפרות (למשל מי שלמדה אצל מיקי בוגנים יודעת על איזה פאלטה אני מדברת).



הפאלטה מכילה 12 סמקים במשקל 4 גרם כל אחד. הסמקים פיגמנטיים מאוד, ראו הוזהרתם. קל להוסיף חומר, אך לטשטש כתמים שנוצרו זו עבודה קשה יותר. מדובר בשלל גוונים, חומים טבעיים, בהירים ונייטרליים כמו אפרסק וורדרד, וגם גוונים בולטים יותר כמו ורוד בזוקה וורוד-סגול קר (ומהמם!). יש תערובת גימורים, והשימר לא גרוס גס אלא דק ועדין.
כשהתסכלתי על הפאלטה לראשונה התלהבתי מהגוונים החומים כי חשבתי שיוכלו לשמש כברונזרים, בפועל הם כתומים מידי, אבל יכולים לתפקד מצויין כצלליות!
הסמקים מחזיקים מעמד יום שלם באיפור מלא, כמובן בהתאם לעמידות הבסיס שהנחתי.



מוצר נוסף ש"השתדרג" הוא הג'ל לגבות המפורסם. עד עכשיו היו מספר גוונים, שרובם לא התאימו לבהירות שיער על סקאלת הבלונדיני. עפרה השיקו שני גוונים חדשים. הגוון שאצלי הוא Dark Blonde והוא מתאים לבעלות שיער בגוון בלונדיני כהה. אני אמנם רחוקה מלהיות בלונדינית, והגבות שלי בצבע חום כהה, אך ג'ל לגבות מכסה את הצבע שלי, במיוחד אם הוא מונח מעל מייקאפ. כך יצא שהגוון אפילו מחמיא בשילוב עם השיער האדום שלי (אל תנסו את זה בבית ;) ). הג'ל, מתוקף היותו כזה, עמיד ומחזיק מעמד שעות רבות בכל אקלים.



עפרה לקחו צעד נוסף קדימה והחליטו להחזיר את ליין הטיפוח שלהם. קרם הפנים שלהם מבוסס על תמציות הדרים והניחוח שלו משגע! ניחוח של פירות הדר, לא החלטתי אם הוא יותר לימוני, או תפוזי או בכלל אשכולית. המרקם שלו חלק וקליל, וגם על הפנים הוא כזה. גורם לעור להיראות ולהרגיש גמיש יותר וקורן יותר. החברה מספרת כי ניתן להשתמש בקרם גם מתחת לאיפור. לאיפור עמיד, הוא לא מספיק כפריימר, אך הוא בהחלט קליל מספיק כדי שנוכל לשים עליו פריימר ומייקאפ בשקט מבלי לחשוש למראה בוצי.
לאחר הלידה השתנה לי העור, ממעורב עם נטייה לשומניות באיזור ה-T, הוא נהיה יבש עם נטייה לשומניות רק בין הגבות. מה שגורם ליובש בלחיים ובצידי האף, תופעה שאני לא רגילה אליה. המייקאפ פתאום יושב אחרת, אחרי כמה שעות יש איזורים יבשים וזה נראה לעין. כשאני מניחה את הקרם הזה, בשילוב עם פריימר מעליו, האיפור לא זז מילימטר. משפט שאני לא יכולה להגיד על קרם הפנים הקבוע שלי. חוץ מזה שאני ממש מכורה לריח שלו.


את כל מוצרי עפרה ניתן להשיג באתר הקניות גילטי. אתר עם שירות מעל המצופה וזמינות משלוח גבוהה.
הירשמו לניוזלטר של האתר על מנת לקבל 10% הנחה על הקניה הראשונה. בנוסף, יש תוכנית נאמנים, כל רכישה תקבלו הנחה בהתאם למספר הרכישות שביצעתם. ניתן לקרוא על כך עוד כאן.

תודה שקראתם! תספרו לי בתגובות אילו מוצרים אתם אוהבים/ממליצים מעפרה.
אשמח לראות אתכם ברשתות החברתיות שלי: פייסבוקאינסטגרםיוטיוב וסנפצ'ט (batchen.g).

2 comments:

אשמח לקרוא את תגובתכם