יום ראשון, 3 ביולי 2016

לאחרונה מOPI

היי לכולם!
לאחרונה חברת הלקים האהובה OPI יצאה בליין השראות מגניב ומיוחד והשיקה כמה קולקציות חדשות ומעניינות.
הראשונה מביניהן היא קולקציית הגוונים הרכים, המתאימה לכלות (אך לא רק). מדובר בגוונים פסטלים נייטרלים רכים ועדינים, שהחברה הוציאה לאביב קיץ 2016.
הגוון שברשותי נקרא Stop it I'm blushing והוא גוון חלבי ורוד בייבי בהיר בהיר ואטום. בשתי שכבות הגעתי איתו לאטימות מלאה, הפורמולה שלו מאוד נוחה לעבודה, והעמידות שלו הפתיעה אותי - כשבוע עליי (ואני לא ממחזיקות המעמד).




קולקצייה נוספת מעניינת היא "אליס מעבר למראה", בהשראת סרט ההמשך שיצא השנה בקולנוע. הקולקצייה מכילה גוונים בוהקים ומשוגעים, כפי שהולם את הסרט.
הגוון שברשותי הוא Having a big head day והוא גוון אדום חם, בדיוק כמו צבע הלבבות על הקלפים. גם הוא אטום בשתי שכבות והפורמולה שלו מאוד נוחה לעבודה. החזיק עליי מעמד כשלושה ימים. הגוון מאוד מזכיר את הלק האדום Don't speak שיצא בשיתוף פעולה עם הזמרת גוון סטפאני, אך האחרון מעט קר יותר.



אם שמעתם אי פעם על המושג לק רגיל עם תכונות של ג'ל, אז לא דמיינתם. מדובר בסידרת לקים ייחודית לOPI העונה לשם infinite shine. מה שקורה, זהו לק רגיל, ובשימוש נכון הגימור והעמידות היא בדיוק כמו של לק ג'ל רק ללא המנורה, וללא הבלאגן בהסרה. יצאה קולקציית גוונים חדשה במיוחד לקיץ, והשימוש נעשה ע"י הנחת שכבת בסיס, פריימר, מעליה שתי שכבות של גוון מעניים מהסדרה, ומעליהן שכבת טופ, גלוס, שאוטם את כל המניקור, נותן ברק גבוה ומעניק עמידות של כ-10 ימים. לצערי הלק הספציפי הזה, Reach for the sky, לא שרד עליי עשרה ימים. לצורך העיניין אסביר לכם: יש לי תאומים קטנטנים, היו בטוחים כי הידיים שלי רוב היום במים, אם זה שטיפת כלים ובקבוקים מרובה ואם זה מקלחות. לקים רגילים, של OPI ושל חברות אחרות, עם בסיס וטופ רגילים, ולא מהסדרה infinite shine מחזיקים עליי ארבעה ימים ואפילו יותר. בעבר עשיתי מניקור מהסדרה עם גוון אדום שנקרא She went on and on and on, זה היה לפני החתונה של אחותי וזה החזיק עליי 14 יום. הסיבה שהורדתי אותו - פשוט נמאס לי ;) תמונה מצורפת לקראת סוף הפוסט.



לסיכום, העליתי סירטון הדרכה למניקור עם סדרת infinite shine. מוזמנים לצפות.


תודה רבה שקראתם!
אשמח לראות אתכם ברשתות החברתיות שלי: פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב וסנפצ'ט (batchen.g).



6 תגובות:

  1. וואואוו התמונה של לאחר שבועיים פשוט מרשימה!

    השבמחק
    תשובות
    1. יאפ! חבל שעם הגוון החדש זה לא החזיק מעמד כל כך הרבה.. :)
      וגם אז הייתי עובדת הרבה עם מים..

      מחק
  2. וואו איזה צבעים מהממים..
    מאיפה את ממליצה לקנות לקים של OPI?

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט גוונים מגניבים ובדיוק בטעם שלי :)
      ניתן לרכוש באפריל, נייל סטודיו ובעוד מכוני יופי (למשל בראשל"צ יש את שרי ורעות, בתל אביב יש את האפי האוור ליד דיזינגוף סנטר..)

      מחק
  3. לו רק היה לי זמן למרוח לק :D

    השבמחק
    תשובות
    1. :) אם לי יש זמן למרוח לק עם תאומים.... אני חושבת שאת גם יכולה ;)

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם