יום רביעי, 17 באוגוסט 2016

מחווה רומנטית


שלום לכל קוראיי!
השבוע חל חג האהבה העברי, ט"ו באב. כל פעם שאני חושבת על כך אני מגחחת לעצמי, כי אני נזכרת איך בעלי כל הזמן מבלבל בין שני תאריכים מאוד בולטים באב. ואני לא מדברת על יום ההולדת שלו. כאישה, וכבת מזל קשת, אני אוהבת רומנטיקה. כמובן לא צריך שיגיעו אליי עם תריסר ורדים בכל הזדמנות, אך אני כן בעד מחוות רומנטיות קטנות מידי פעם, ולא רק בתאריכים המזכירים זאת. בעלי לעומת זאת, כל הזמן מציין כי הוא לא צריך שיקבעו לו תאריך כדי לאהוב אותי או כדי להפגין אהבה. נו בן מזל אריה, וגבר.. הבנתם? יופי. מידי פעם בעלי מראה לי כי חשב עליי ומפנק אותי במארז הפתעה קטן ממקס ברנר, או איזה מחווה קטנה, כמו גרבי-נעלי-בית של ניקי באמצע החורף ללא קשר לתאריך. יש תאריכים שאני לא עוברת לידם מבלי להתייחס, מבחינתי מדובר בימי הולדת ויום נישואים. כל שאר התאריכים באמת שאין צורך במפגן אהבה עצום.

ואחרי שחפרתי לא מעט, השנה אני חוגגת את ט"ו באב עם 3 האהבות הכי גדולות שלי בחיים. בעלי והתאומים שלי, שהם כבר בני 5 חודשים! מה צריך יותר מזה? או, טוב ששאלתם! יש גם יום הולדת לאחותי ממש באותו תאריך השנה! אז אנחנו חוגגים עם כל המשפחה. מה שנקרא - רק בשמחות!
ועכשיו ברצינות..

אם  בא לכם להתפנק באמבט זוגי ופרטי עם בן הזוג, לביוטיקייר יש מספר מוצרים שיכולים להוסיף לאווירה. פרחי סבון ריחניים בצורת ורדים, פתיתי סבון ריחניים, סבונים בצורת לב, ואפילו סדרת קרמים העונה לשם Kiss Me ומעוצבת באריזות ורודות מתקתקות. הניחוח, גם הוא כמובן, מתקתק. הקרמים של ביוטיקייר נגישים במחיר ונעימים למגע, למריחה, נספגים בקלות ומריחים מעולה. אז תדליקו כמה נרות, תמזגו שמפנייה (או קאווה, או למברוסקו) ותתפנקו לכם בערב רומנטי רק שניכם.

אם  בא לכם להתעסק גם עם מתנות, אז יש לי כמה רעיונות. הראשון מביניהם הוא המארז המגניב הזה של ליפ סמאקרס, של קוקה קולה, בטעמי קולה (כמובן), קולה וניל וקולה דובדבנים (חבל שכבר לא נמכר בארץ..). מדובר בשפתוני לחות נעימים וריחניים, בדיוק בניחוחות המשקאות האהובים. עד כמה נעימים לשימוש? בעלי החרים לי את הספרייט מהמארז השני שיש ברשותי. המארז מגיע בקופסת לב מפח, מאוד שימושית אחר כך לאיחסון. ניתן להשיג באתר גילטי בקישור הזה.

ל'אוקסיטן מידי פעם יוצאים במארזים מוקטנים ומשתלמים. את המארז הזה הזמנתי לפני כחודשיים עם עוד מוצרים, והוא מכיל ספריי הרגעה לכרית, קרם ידיים מבוסס חמאת שיאה וג'ל רחצה מרגיע. הכל בניחוח נעים, עדין ורענן. אפשר לרכוש מוצרים של ל'אוקסיטן בחנויות הרשת או באתר. המשלוח הגיע אליי ארוז יפה ומהר.

המלצה נוספת למתנה היא בושם. כן כן, אני יודעת, זו המתנה הכי בנאלית ליום האהבה. אבל זה נחמד, ואם באמת כבר אין רעיונות, אז שיהיה בושם בניחוח פרחוני מתקתק ורומנטי, אבל עם הרגשה נשית ולא ילדותית. ולנטינה של ולנטינו. אחד ה-בשמים בשבילי. אני מאוהבת בניחוח שלו, מתאים מאוד לקיץ, הוא עדין ורענן, ושימש אותי גם יפה מאוד בהריון (רגישות מוגזמת לריחות, לא משנה אם טובים או רעים). זו הסיבה שהבושם נגמר, חבל לי ועצוב לי. בהחלט מתנה ראויה לאישה שאוהבים. כתבתי עליו בהרחבה כאן.

אז מה התכניות שלכם ליום האהבה?
אתם יודעים, יש שניים כאלו בשנה, כדאי לנצל זאת ;)
שיהיה לכם סוף שבוע קסום ומלא באהבה וכיופים!


3 תגובות:

  1. סוף סוף פוסט חדש!! גברת הזדקנתי עד שחזרת לכתוב!

    השבמחק
  2. וואו, איטס בין אה וויל... התגעגעתי

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם